על המורכבות בהצבעת אי אמון בתקופת הקורונה

״למה לא עושים פשוט הצבעת אי אמון ומגרשים את ברתומאו?״

שאלה שעולה לא מעט בתגובות שלכם, העניין הוא שזה לא כזה פשוט.

⬅️ בשביל בכלל להגיע לאופציה להצביע בעד או נגד המשך הכהונה של ההנהלה, צריך לגייס חתימות של סוסיוס מאומתים. כמה? בערך 16,000. ויש גם מגבלת זמן: 14 יום.

⬅️ אחד הדברים הראשונים שהצורר סנדרו רוסיי עשה עם כניסתו לתפקיד? העלאת מספר החתימות המינימלי הדרוש להצבעת אי אמון, מ 5% ל 15%. הבן זונה ידע טוב מאוד למה. בארסה הייתה גם יכולה לאפשר הצבעות און ליין בדיוק כמו שהיא מאפשרת לסוסיוס להכנס לאיזור אישי משלהם באתר הרשמי, אבל ברתומאו יודע היטב שאין לו סיבה לקדם את זה.

⬅️ אגוסטי בנדיטו, שהתקרב למספרים הנחוצים ב-2 הקמפיינים שלו, עשה זאת במהלך משחקי בית של בארסה (שם יש את הריכוז הגבוה ביותר של סוסיוס) ועם קמפיין שהוא שילם עליו מכספו.

⬅️ הקורונה משחקת לידי ברתומאו. אין משחקי בית ויש מגבלות על התקהלויות בכל קטאלוניה במהלך הגל השני שלהם. מבחינה לוגיסטית, זה דבר מורכב מאוד.

⬅️ גם אחרי הביזיון של יום שישי, השופרים המרכזיים בברצלונה לא משנים כיוון וממשיכים להדהד את הפרופוגנדה של ברתומאו. בלי ההתגייסות שלהם, כפי שעשו עבור אוריול ג׳יראלט וסנדרו רוסיי באי אמון 2008, זה קשה שבעתיים. לצערנו אלה השופרים עם ההשפעה הגדולה ביותר על הלובי החזק במועדון. זה הלובי שמשפיע, לא מאות אלפי טוקבקיסטים שמכלים את זעמם בתגובות בערוצים הרשמיים של המועדון או כאן בבארסה מאניה.

⬅️ קבוצת הסוסיוס COR BLAUGRANA, שהחלה בתהליך האי אמון עוד לפני באיירן, קיבלה אתמול הבטחה מויקטור פונט שהוא יתמוך ואומרת שהיא מכינה הפתעה. נראה. כרגע כל הסיכויים נגדם.

⬅️ תיאורטית, האם יעזור פוסט באינסטגרם של ליאו מסי שיגיד: ״לכו להצביע נגד ברתומאו או שאני עוזב, הנה הכתובות בה מחכים לכם לאסוף חתימות״? יכול להיות.

⬅️ ההיסטוריה של בארסה מכילה שחקנים שיצאו נגד ההנהלה, אבל אף אחד מהם לא הגיע לרמות של ״להפיל את הנשיא, לשרוף את המועדון״, אני בספק אם מסי ירצה להיות הראשון.

⬅️ זה מצב אבסורדי בו כל עיניי האוהדים מיישרות מבט לכוכב של המועדון בתקווה שיציל אותנו, שוב, אבל הפעם מחוץ למגרש. אין לזה אח ורע בעולם הכדורגל. זה רק מעיד על הקרקס שאנחנו חיים בו בלית ברירה.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו