נשיא ברצלונה, ברתומאו - אחראי למחדל הגדול

על המצב הכלכלי החמור של בארסה בפוסט קורונה

אם אתם מכירים את הפרטים שפורסמו באתר זה בשנים האחרונות, אתם לא צריכים להיות מופתעים מהמצב הכלכלי הגרוע של ברצלונה. התנהלות חובבנית ובזבזנית במשך שנים הובילה למצב הגרוע של היום.

המצב הכלכלי של ברצלונה
כן, זה המצב

ידענו שהמצב גרוע מאוד כבר כשברתומאו לקח הלוואה בשביל לשלם את דמי השתיקה על גריזמן, ועוד אמר בלי להתבייש שזאת לא הפעם הראשונה שבארסה עושה זאת.

🦠⚠️ עכשיו עם הקורונה המצב קריטי מאוד.

⬅️ השחקנים נכון לכרגע עושים קולות של סירוב לקיצוץ נוסף בשכר, במיוחד שהם קוראים בעיתונים מדי יום על לאוטרו וניימאר במאות מיליוני יורואים. הדבר היותר קריטי הוא תקציב השכר לעונת 20/21, שם בארסה חייבת לקצץ כדי לא להיות מחוברת למכונת הנשמה.

כן, כן, מכונת הנשמה. כל עוד אין הכנסות מכרטיסים ומוזיאון (אין תיירות כמעט בברצלונה) והמועדון נשען כמעט בלעדית על כסף מזכויות שידור, ספונסרים ומרצ׳נדייז באינטרנט, קיצוץ בשכר בעונת 20/21 הוא הכרחי, ומשימה מאוד מאוד מאתגרת לברתומאו.

⬅️ אמרנו שלבארסה אין כסף לנעליים של לאוטרו מרטינס וזה עדיין נכון. באקלים הכלכלי של המועדון כרגע, הארגנטינאי לא יגיע בקיץ.

⬅️ בארסה עוד תנסה למכור שחקנים כמו ראפיניה, סמדו ואחרים אבל הכסף צפוי להיות מוזרם למועדון ולא על מנת לרכוש שחקנים.

⬅️ תזכורת: בארסה לא משלמת על שחקנים בתשלום אחד, ויש לה עוד מלא תשלומים על שחקנים שהיא רכשה בעבר. היא עדיין משלמת על קוטיניו, עדיין משלמת על ג׳וניור פירפו, עדיין משלמת על פרנקי דה יונג, עדיין משלמת על ברית׳וייט.

⬅️ בזמן שהיריבה בלבן משפצת את הברנבאו עם מועד סיום מובהק, פרויקט הדגל של ברתומאו לשיפוץ הקאמפ נואו נדחה שוב ושוב וכנראה לא יתקיים בעתיד הקרוב.

תודה_ברתומאו

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו