על הקיצוץ בשכר והמשבר הנוסף בין ברתומאו לשחקנים

ב-30 באוגוסט התראיין ברתומאו והבטיח: ״לא יהיה קיצוץ נוסף בשכר״. הוא כמובן, שיקר. כמו שהוא מרבה לעשות.
במונדו שופרטיבו מיהרו היום לשבח את לנגלה, פיקה, דה יונג וטר שטגן שהסכימו לבוא לקראת המועדון במצב כלכלי בעייתי ולהוריד 30% משכרם. ״בניגוד לשחקנים אחרים״.
האמת קצת יותר מעניינת: הסוכנים של לנגלה וטר שטגן כבר היו במו״מ מתקדם על הארכת חוזה עוד לפני כן, כך שסעיף מירוטיץ׳ שהוכנס בחוזה שלהם לא מפתיע והיה קיים שם כבר לפני. עלי דורסן, הסוכן של דה יונג, וברתומאו בקשר מצוין ולשחקן לא הייתה בעיה לקצץ בשכר בתמורה להשלמה + מאוחר יותר. הוא רוצה להשאר הרבה שנים בברצלונה.
החוזה של פיקה הוא זה שהפתיע רבים בברצלונה, וכאן טוענות הנשמות הטובות שלא הכל נחשף, כולל סעיפים כאלה ואחרים עם ראקוטן. הם מזכירים שהחוזה של פיקה יוארך רק אם ישחק ב-60% מהמשחקים בעונת 21/22, דבר שאף אחד לא יכול להבטיח. במידה הזאת, הוא יעזוב בחינם בקיץ הבא.
ב׳לה ונגרדיה׳ נכתב היום: ״אוהדי ברצלונה לא מודעים עד כמה המצב הכלכלי של המועדון נמצא בקרשים, וכל יורו שהמועדון מרוויח, מופנה ישר לתשלום משכורות, וגם בזה הם מפגרים. סרג׳יניו דסט? הוא לא היה מגיע אם אוברמארס לא היה עושה לברתומאו מערוף ודוחה את התשלומים עליו״.
עוד הם מוסיפים: ״הנשיא החדש שיכנס לתפקיד הולך להדהם מגודל החורבן שהשאיר לו ברתומאו, שבעצם הכין את כל מה שדרוש בשביל שיכשל. לא יהיה כסף לאיצטדיון, לא יהיה כסף לרכש מפוצץ, אסון״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו