עשור עם אנדרס

המהנדרס בחר את עשרת הרגעים הכי זכורים שלו מאז הבכורה שלו מול קלאב ברוז’ לפני 10 שנים.

ב-29 לאוקטובר שנת 2002, אנדרס אינייסטה עשה את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של בארסה במשחק ליגת האלופות נגד ברוז’. כעת, מסתכל אינייסטה לאחור ובוחר את עשרת הרגעים הגדולים שלו בקריירה. אותם רגעים שהובילו אותו להיות שחקן מפתח באחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של ברצלונה.

01. האימון הראשון- 05.02.2001
“זה זיכרון נהדר. אני נראה מאד שמן שם. זה היה היום בו החלום שלי, להתאמן עם הגיבורים שלי, התגשם. זהו יום מאד מיוחד עבורי. כשקיבלתי את הזימון, לא יכולתי להאמין. אני רוצה להודות פעם נוספת לסרה פרר על ההזדמנות שהוא נתן לי”.

02. הבכורה בברוז’- 29.10.2002
“הרגשתי מאד בנוח ביום הזה. היו הרבה שחקנים מבארסה ב’ שהצטרפו למשחק הזה כי כבר הבטחנו את העלייה לשלב הבא. זה חלום לעשות את הבכורה שלך בקבוצה הבוגרת, אני מודה על כך לואן חאל. התאמנתי איתם מתחילת אותה עונה ואני חושב שהיה לי משחק טוב”.

03. משחק ראשון בקאמפ נואו- 05.01.2003
“הקבוצה השתנתה מאד וזה היה מצב מאד מסובך. הייתה לי תחושה דומה לפני המשחק בברוז’. אני צמחתי וטופחתי במועדון ולכן לשחק בקאמפ נואו היה דבר מאד מיוחד עבורי. זה היה משחק נגד רקרה וניצחנו די בקלות (3-0)”.

04. גול חשוב בויאדוליד- 11.04.2004
“זו תמונה מסקרנת. ביני לבין ויקטור יש חברות נהדרת- הוא החבר הכי טוב שלי. הוא כל כך שמח מהשער, כך שהוא רץ לאורך המגרש כדי לחגוג איתי. זה נראה כאילו הוא רוצה להרוג אותי, אבל זו תמונה שפשוט מראה רגש טהור. חגגנו את הגול שהביא לתוצאה 3-1”.

05. זכייה בליגת האלופות בפאריס- 17.05.2006
“זה היה התואר הגדול הראשון שזכינו בו. יש לי זיכרון מאד חיובי מהמחצית השנייה כשנכנסתי למשחק. זה תואר כל כך מיוחד… למרבה המזל, זו לא הייתה הפעם האחרונה שזכינו בו”.

06. ה-גול!- 06.05.2009
“רגע ייחודי, רגע שאני אזכור לעד. זה היה אחד מאותם רגעים בהם כולם ידעו איפה הם היו, מה הם עשו ואיך להגיב. אני מרגיש שנפלה בחלקי זכות גדולה להבקיע את הגול ולחוות את הרגע הזה. זו הייתה התפרצות מקסימאלית של אושר, עוצמה ורגש.”

07. הפציעה- 13.04.2010
“נפצעתי באימון ולמעשה פספסתי את השיא של העונה. זה הדבר הנורא ביותר שיכול לקרות לך כשחקן כיוון שזה מונע בעדך לעשות את מה שאתה נהנה ממנו. המזל היה שהצלחתי להחלים בזמן לגביע העולמי”.

08. כדור הזהב של בארסה- 06.12.2010
“זה היום בו הודיעו ששלושתינו הפיינליסטים של כדור הזהב. אני לא יודע אם זה אי פעם יקרה שוב. זה היה מיוחד, לא רק בשבילנו כשחקנים אלא גם בשביל מה שאנחנו מייצגים ומה שבארסה מייצגת עבורינו.”

09. הקדשה מיוחדת- 06.04.2011
“זה היה משחק בליגת האלופות נגד שאחטר והבקעתי גול בדקה הראשונה. התמונה צולמה יומיים בלבד לאחר שולריה נולדה. היא שינתה את חיי, מילאה אותם באושר וגרמה לי להבין דברים מנקודת מבט שונה. אני מקווה שאוכל להקדיש לה עוד הרבה רגעים מהסוג הזה”.

10. הפרס של אופ”א- 30.08.2012
“בתמונה אני עם משפחתי, חוץ מאבא שלי שלא אוהב מטוסים. למרות זאת, הוא תמיד איתי גם אם לא מבחינה פיזית. אני לא משחק בשביל לזכות בתארים אישיים- זהו רק חלק קטן בכדורגל. להיות על הפודיום לצד כריסטיאנו וליאו- זהו פרס בפני עצמו”.

אדמין

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו