צ׳אבי ורפא יוסטה מדברים על הקאמבק של מסי (וגם על אלצ׳ה)

🔥 עוד צעדים חשובים לקראת קאמבק אפשרי עם ההצהרות של צ’אבי וסגן הנשיא הבכיר רפא יוסטה:

צ׳אבי: ״זה לא הזמן לדבר על מסי. זאת סוגיה שאנחנו עוסקים בה, אני מדבר איתו הרבה, אני מקווה שנראה אותו כאן שוב, זה הבית שלו, המועדון של החיים שלו״.

רפא יוסטה: ״אנחנו מאוהבים בליאו ואני בטוח שליאו גם מאוהב בבארסה, זה הגורל״.

״אני אשמח שהוא יחזור עבור מה שהוא מייצג ברמה הספורטיבית, הכלכלית, החברתית״.

״אני הייתי שותף במו״מ להארכה ב 2021 שלצערי לא נשא פירות. ברור שאני רוצה שהוא יחזור, אני בטוח שהרבה אוהדים שותפים לדעה שלי. אני חושב שסיפורים כאלה צריכים להסתיים בצורה טובה ובגלל זה יש לנו קשר עם ליאו והמשפחה״.

״אני חושב שזה הדבר הכי טבעי. כשאתה מאוהב באדם ואתה מאבד את הקשר אתה ממשיך להיות מאוהב. ליאו מאוהב במועדון ובעיר, צריך לראות אם נוכל להגשים את הסיפור הזה״.

״יש לנו חודשיים ואנחנו עובדים עם טבאס כדי להציג לו תוכנית, עם הכנסות, הבטחות ועוד״.

״אתם כבר מודעים לשיחות שיש לנשיא עם חורחה מסי, היחסים טובים מאוד. אין תוכנית התקפה, אם זה יקרה זה יקרה בגלל הגורל. קשה לי להרחיב בגלל שהוא שחקן פאריס ואני לא רוצה שהם יוציאו את המילים שלי מהקשר״.

אלצ׳ה מגיעה אחרי חילופי מאמנים, אני לא יודע מה הם ישנו לקראת המשחק. אין להם הרבה מה להפסיד, הם רוצים לגרום לאוהדים שלהם להיות גאים בהם״.

״אנסו רגוע ומפוקס. הוא מתאמן טוב מאוד. אני יכול להבין את אבא שלו, אבל הדברים שלו לא מפריעים לי. השחקן צריך להבין שיש 5 חילופים, בשעה וחצי של משחק הכל יכול להשתנות. הוא יהיה שחקן יותר חשוב, כבר ביקשתי ממנו סבלנות. יש לי אמונה שלמה בו, הוא מסוגל לעשות אימפקט במשחקים, ברור שאני רוצה שהוא יצליח כאן״.

״קמפיין נגד גאבי בתקשורת של מדריד? גאבי שמח, הוא שחקן יוצא מן הכלל. כנראה שהבעיה היא שהוא שחקן של ברצלונה. בקבוצה אחרת הלחימה שלו הייתה תכונת על. הוא אחד הקשרים הטובים בעולם בלי ספק״.

״אני לא מבין אתכם חבר׳ה, מחר יש לנו הזדמנות להתקרב לתואר וביום רביעי אנחנו יכולים להגיע לגמר הגביע, אתם ממשיכים לשאול אותי על העונה הבאה״.

״אריק כקשר אחורי? זה משהו שחשבתי עליו הרבה זמן, דיברנו על זה כבר איתו. זה דומה למה שהיה עם רפא מארקס. משחק רגל טוב, מיקום טוב ומסירות בין הקווים. אם הוא יתאקלם, זאת אופציה״.

״אלייש גרידו בסגל? הייתי מזמין אותו כבר קודם, אבל הוא סבל מפציעה. אני אוהב אותו מאוד, יש לו כישרון, במיוחד במסירה האחרונה. אלמנט שחסר לנו מאז שפדרי פצוע״.

״פאבלו טורה? אני חושב שהוא יקבל כמה דקות במשחקים הקרובים. הוא מאוד מוכשר, מרים כדורים מעולה ומשחק פנימה״.

״אנחנו צריכים לחפש את לבנדובסקי יותר, חייבים להשתפר בהגעה לרחבה ולהיות אמיצים יותר מקדימה״.

״הספסל של אלבה? אני יודע שזה קשה עבורו בגלל העלייה של באלדה, אבל הוא עוזר תמיד. אני מאוד מרוצה ממנו ומהגישה שלו״.

״אנחנו קרובים להשיג תארים בעידן ׳פוסט מסי׳, צריך להעניק לזה הרבה חשיבות, זה לא פשוט״.

״החזרה של ליאו לא קשורה אליי, היא תלויה בו. הוא זכה בהכל בקריירה שלו וכעת זה תלוי בשמחה שלו. היחסים שלי איתו מצוינים, אם הוא מקבל את ההחלטה לחזור, ננסה להכניס אותו לקבוצה״.

״לא דיברתי עם לאפורטה על העונה הבאה, אנחנו מתפקסים על העונה הזאת״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו