צ׳אבי מדבר על האקטואליה בברצלונה לקראת ויאריאל

״הקבוצה מתאמנת מצוין, עם קצב ואינטנסיביות שאני אוהב. אנחנו רוצים לשנות את הדינמיקה השלילית״.

״אנסו הרגיש טוב בקלאסיקו וראינו את התרומה שלו, הוא גם יכל לכבוש. הוא יהיה שחקן חשוב אצלנו״.

״העמדה הכי טובה עבור פרנקי? אנחנו צריכים אותו יותר בעומק של היריב אבל הוא מרגיש בנוח גם כקשר אחורי בגלל שהוא מסוגל להוביל התקפות, לשבור את הקווים ולבוא מאחורה״.

״אני מרגיש תמיכה ברחוב, מעודדים אותנו להמשיך בפרויקט״.

״הפסד בברנבאו לא יכול לעצור אותך. גם אם נשאר בלי ליגת האלופות, זה הכדורגל – צריך להרים את הראש ולהיות חיובי. המועדון ביצע חיזוקים ותארים הם המטרה. אם לא נשיג את זה, זאת אשמה שלי ואחריות שלי. אם אנחנו לא מנצחים, הנשיא אמר שיהיו לזה השלכות, וזה יתחיל בי. אני לא הולך לחפש תירוצים – אם אנחנו לא זוכים בתארים, יבוא מאמן אחר, אבל אני אתן הכל בשביל לשנות את המצב שלנו״.

״בכל רגע נתון יכולים במועדון להגיד שהם מפסיקים לבנות עליי, כולל מחר. זה הכדורגל״.

״אני ממשיך לשדר לשחקנים להמשיך לעבור קשה ושאנחנו על הדרך הנכונה מבחינת הפילוסופיה. העונה עוד ארוכה מאוד ואפשר להשיג בה דברים״.

״אני מאוד מעריך את אריק. הוא חשוב עבורנו ומשחק בעמדה מאוד מורכבת שבגלל משחק הלחץ שלנו, הוא נותר חשוף. הוא דוגמא בחדר ההלבשה ואנחנו מעריכים אותו״.

על בוסקטס: ״כשמפסידים כולנו נמצאים תחת ביקורת. בשבילי הוא שחקן נשאר שחקן חשוב. הוא לא הולך לשחק את כל המשחקים, אבל הוא יהיה חלק חשוב, הוא הקפטן של הקבוצה״.

״בוסי מסיים חוזה אבל אנחנו רק באוקטובר. הוא יכול לקבל את ההחלטה שאני קיבלתי, לעזוב למרות שהייתה הצעה להארכה. לבוסקטס אין מחליף ברור. ניקו ופיאניץ׳ ביקשו לעזוב…״

״אני מברך את גאבי, אלכסיה ולבנדובסקי על הפרסים שלהם. הם ראויים מאוד״.

״אני רוצה להאמין שהשופטים יהיו כנים וישרקו למה שהם מאמינים, לא רוצה לדבר יותר על השיפוט״.

״הסיטואציה של הקבוצה לא הכי טובה. התחלנו מעולה את העונה וכעת אנחנו לא במצב טוב. אבל צריך להמשיך, העונה עוד ארוכה ואי אפשר להפסיק״.

״בקלאסיקו מדריד הגנה מצוין. הם לא השאירו לנו חללים. אנחנו אוהבים לדבר רק על הקבוצה שלנו אבל צריך לשים לב ליריבה. יחד עם זאת היו לנו הזדמנויות לקחת תוצאה שהייתה מקובלת״.

״ההבדל בין הצלחה לכישלון מאוד דק. ראיתי את זה מלא פעמים. לרב הכדורגל מוכרע על הפרטים הקטנים״.

״יש לנו רעיון משחק ואנחנו נדבק בו. לפעמים זה עובד ולפעמים לא, אבל הפילוסופיה צריכה להשמר, בסוף זה יוביל אותנו להצלחות״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו