צ׳אבי מדבר על העונה הבאה, אירופה, פרנקי, פדרי, גאבי והמחליף של בוסקטס

צ׳אבי על האתגר בעונה הבאה: ״בארסה לא נמצאת באירופה בשביל להתחרות על היורופה ליג. זה לא מלהיב את הקהל ולא מלהיב את חדר ההלבשה. בעונה הבאה אנחנו חייבים לעשות את קפיצת המדרגה״.

על הביקורת: ״הסביבה של בארסה היא אחת הרעילות ביותר שאני מכיר. יש אולי 3 או 4 שחקנים שלא שחטו אותם בתקשורת או על ידי האוהדים. אני זוכר שכשאני הגעתי קראו לי ׳הסרטן של ברצלונה׳״.

שדרוג בקישור: ״העזיבה של בוסקטס היא בעיה גדולה עבורי. פרנקי עשה את קפיצת המדרגה אבל אני צריך עוד שחקנים יצירתיים באמצע. הרכש שלנו צריך להביא שחקן ברמה גבוהה ואם אנחנו במצב כלכלי בעייתי, זאת עדיפות מעל כל השאר. דבר ראשון זה קשר אחורי ודבר שני זה קשר קריאטייבי״.

על אראוחו: ״במוקדם הוא במאוחר הוא יהיה הקפטן של ברצלונה. הוא מנהיג טבעי, אמרתי לו כבר שהוא יהיה קפטן״.

על קונדה: ״לא רכשתי אותו בשביל שיהיה מגן ימני, זה היה בגלל מקרה חירום. ידוע שאין לנו מגן ימני טבעי, אבל המצב הכלכלי שלנו מכתיב הכל״.

על גאבי: ״אני מקבל צמרמורת שהוא עובר לידי בקווים. הוא באמת שחקן נשמה, יש לו תשוקה עבור הכל. האישיות שלו ברוטאלית״.

על פרנקי: ״הוא השחקן הכי בלגניסט ומסודר, ואני אומר את זה בצורה טובה. יש לו איכויות באמת יוצאות דופן. אני חושב שמצאנו את העמדה הטובה ביותר בשבילו. חסר לו עדיין לשפר את המסירה האחרונה״.

על חוסר היציבות של דמבלה: ״הוא יכול לתת הופעות של 10 ואז של 2. המטרה היא שהוא יתן יותר 10 והרבה פחות 2. הוא מבין כדורגל מעולה. הפוטנציאל שלו עצום ורואים שהמגנים פוחדים ממנו״.

על פדרי: ״הוא חולשה אישית שלי. משחק בעמדה שלי ועושה הכל טוב. האמת שהוא נראה יותר אינייסטה ממני. אין לי את המהירות שיש לו. הוא צריך לבוא לקבל את הכדור יותר, להשתתף יותר במשחק. אם עכשיו יש לו 70-80 מסירות, אני רוצה שהוא יתן 100 או 110. כשהוא עם הכדור הדופק שלי יורד ונרגע, אצל שחקנים אחרים הוא עולה. אני משוכנע שהוא יהיה סמל של תקופה״.

על הר היהודים: ״זה יהיה איצטדיון בלי קפאין ובלי נשמה, אבל אני חושב שזה יהיה טוב לשחקנים שישחקו עם פחות לחץ״.

על האליפות: ״הקהל רואה בי עכשיו יותר כמאמן, מסתכלים עלייך כמו ווינר. רואים את זה במסיבות העיתונאים. באותה מידה יש גם חוסר צדק – כשאתה מנצח אתה יפה, כשאתה מפסיד אתה הכי מכוער״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו