קיקה סטיין ובארסה: הרומן שנידון לכישלון מראש

מכתבת העומק של ESPN אפשר היה להבין שהרומן בין בארסה לקיקה סטיין נידון לכישלון מראש. הנה האמ;לק.

⬅️ אחרי באיירן, השחקנים לא נפרדו מקיקה סטיין למרות שכולם ידעו שהוא הולך לקבל את הבעיטה. עד כדי כך.

⬅️ השחקנים לא תפסו מקיקה סטיין כבר מהימים הראשונים, לא היה קליק. העובדה שאדר סראביה ניסה להכתיב דברים בכוח לא עזרה ורק עוררה אנטגוניזם כלפיו, מסי ספציפית לא ספר אותו.

⬅️ למועדון היו 2 מאמני שוערים. אבסורד. טר שטגן המשיך להתאמן עם חוסה רמון דלה פואנטה, בעוד שנטו ופנייה התאמנו עם ג׳ון פסקואה, מאמן השוערים של קיקה סטיין.

⬅️ השחקנים לא היו מחויבים לקיקה סטיין. התרגילים החדשים שהוא ניסה להעביר באימונים היו ילדותיים או מסובכים מדי.

⬅️ קיקה סטיין לא ערך שיחה קבוצתית לפני נאפולי, פשוט אמר לשחקנים שהם יודעים מה לעשות במעמדים כאלה. הוא גם לא הכין אותם טקטית למשחק, השחקנים פנו לאנשים אחרים במועדון כדי לקבל ניתוח על נאפולי.

⬅️ בסביבה של קיקה סטיין אומרים שזאת הייתה משימה בלתי אפשרית ולשחקנים יש יותר מדי כוח בחדר ההלבשה. לא היה להם גיבוי מההנהלה לעשות שינוים והמשימה הייתה אבודה מראש.

⬅️ האופציה הראשונה של ברתומאו להחליף את קיקה סטיין עדיין הייתה צ׳אבי, הוא ניסה שוב אחרי באיירן לפנות אליו, אבל קיבל סירוב חזק. הרבה לפני באיירן, רמון פלאנס סעד עם פוצ׳טינו (לשניהם עבר באספניול) אבל מהאופציה שלו ירדו בגלל האנטגוניזם שהארגנטינאי מעורר בקרב הקהל וחלק מחברי ההנהלה.

⬅️ המזל של ברתומאו הוא שקומאן, שסירב להצעה בינואר, הסכים הפעם, בתזמון מושלם להסיט את הדיון ממנו. בהנהלה מאמינים שהוא זה שמסוגל לקחת את השליטה ולקבל אמון מהשחקנים, בניגוד לדוד משה שחוזר לרפת שלו עם 3 מיליון יורו פיצויים אחרי 5 חודשי עבודה בטוטאל.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו