קיקה סטיין: ״אם אני אצטרך לעזוב בשביל שצ׳אבי יגיע, אין עם זה בעיה. זה המקצוע שלנו כמאמנים״.

קיקה סטיין התראיין לרדיו ׳סר׳ אמש, הנה הדברים המעניינים. חלקם ימצאו חן בעיניכם, חלקם פחות.

״אם אני בונה על מסי בעונה הבאה? אחי, בוודאי. אני מקווה שהוא יבנה עליי (צוחק). אנחנו צריכים לשכנע אותו שיש לנו פרויקט מנצח״.

על צ׳אבי: ״אני מקווה שהוא יגיע ויעשה עבודה טובה. הוא היה שחקן ענק שסגנון המשחק שלו מוכר היטב במועדון. יחד עם זאת צריך לזכור שלאמן ולשחק זה דבר שונה לחלוטין, אבל כולנו חווינו את זה. אני מקווה שהוא יגיע. אם אני אצטרך לעזוב בשביל שצ׳אבי יגיע, לא יקרה כלום, זה המקצוע שלנו כמאמנים. תמיד הערצתי אותו״.

על בוסקטס: ״כמו שדל בוסקה אמר, אם הייתי יכול להיוולד מחדש, הייתי רוצה להיות בוסקטס״.

״אם הליגה תסתיים ככה, הגיוני שבארסה תוכתר כאלופה. אבל אני הראשון שרוצה לסיים את התחרות הזאת עד הסוף שלה״.

על פרשת בארסה גייט: ״הייתי בהרבה מועדונים עם הרבה קשיים פנימיים. שם היה אפשר לפתור את זה פנימית, פה הכל יוצא לתקשורת וזאת באמת בעיה. לגיטימי שיש חילוקי דעות וקונפליקטים. הצורה בה הכל יוצא החוצה, היא לא לגיטימית״.

״גם בקיצוץ השכר זה היה מעצבן שדברים יצאו החוצה. רצינו לחכות ולראות האם תהיה החלטה כוללת אצל המועדונים, ואחרי שהוחלט שכל מועדון יתנהג עצמאית, סגרנו הכל במהירות. תמיד הייתה מחויבות של כולם לקצץ ולעזור למועדון. אף אחד לא סירב. ״אני מקווה שברתומאו יסיים את הקדנציה שלו, יש לי יחסים טובים איתו״.

על ניימאר: ״אני אוהב את כל כדורגלני העילית. ניימאר הוא אחד מהם. איך שהדברים עומדים כעת, אני לא יודע אם זאת כן אפשרות או לא, הכל תלוי במצב של המועדונים אחרי המשבר״. לאוטרו? ״שניהם ביחד יהיו דבר טוב״. ״מסי מעולם לא דיבר איתי על ניימאר או ביקש שיביאו אותו, אני גם מאמין שהוא לא יבקש בעתיד״.

על קוטיניו: ״הוא שחקן מצוין, תמיד אהבתי אותו, הוא שחקן שקשה לא לאהוב. אבל יש לנו גם את אלניה וגם את ראפיניה בהשאלה, לא כולם יוכלו להשאר. אנחנו לא יודעים מה באיירן תעשה, יש הרבה דברים שצריך להבהיר״.

על ראקיטיץ׳: ״כל השחקנים בבארסה עם אופציה להמשיך. אין לי מידע שהוא רוצה לעזוב והוא לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. הוא שיחק הרבה ויוכל לשחק עוד״.

על הלה מאסיה: ״יש שם הרבה כישרונות, אבל אף שחקן בלה מאסיה לא שכנע אותי באופן מלא שהוא צריך לקבל יותר דקות ממה שהוא קיבל. העתיד של ריקי? צריך להגן עליו, הוא צריך זמן. לי יש את היכולת לראות אותו כל יום ולדעת איך הוא מתקדם והאם הוא ראוי לעוד יותר דקות. יש לו גישה פנטסטית, הוא מתאמן היטב. יש לו תנאים מצוינים ופוטנציאל, אבל יש לו עוד דברים לשפר ולשייף״.

״כמה ימים לפני שבארסה התקשרה אליי הייתי קרוב ללכת לאמן קבוצה במצרים, לא ציפיתי לזה. אני בן אדם ריאלי וחשבתי שזה לא יקרה, אבל הנסיבות גרמו לזה לקרות״.

על היכולת במשחקים: ״היו פעמים בהם הקבוצה שיחקה היטב, אבל אני מסכים שחסרה לנו המשכיות בהרבה סעיפים וביכולת לנצח בתוצאה מוחצת. אני מסכים שיש דברים שטעיתי בהם או המעטתי בחשיבות שלהם, ואחר כך בראייה נוספת ראיתי שאפשר לעשות אותם אחרת״.

על הדברים של מסי (בארסה לא מספיק טובה לליגת האלופות): ״ליברפול כבר לא שם ויש 8 קבוצות שיכולות לקחת את הגביע. ראינו את טוטנהאם בעונה שעברה, גם מזל זה חלק מהעניין״.

על בארסה: ״התאהבתי במשחק שלה כששיחקתי נגד בארסה של קרויף. רצתי 85 דקות בלי לגעת בכדור, ואמרתי לעצמי: אני רוצה לשחק ככה״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו