ראיון מעניין עם לבנדובסקי

57 אלף אוהדים הגיעו להצגה שלך.

לבנדובסקי: “זה בלתי ייאמן! לא ציפיתי לכל כך הרבה אוהדים. זה לא משנה אם זה עבר את רונאלדיניו או זלאטן, כי הזמנים שונים. זה נפלא לקבל את התמיכה הזאת וזה ישאר איתי לעד”.

“גיל 34 זה רק מספר. אני מרגיש טוב. זכיתי בהכל עם באיירן ועכשיו אני רוצה לזכות בהכל עם ברצלונה”.

מה דעתך על זה שקומאן בחר בבנזמה על פניך?

“כן, ראיתי את זה. קינגסלי היה צריך להגיד את זה כי הוא עדיין משחק עם בנזמה בנבחרת (צוחק). אבל ברצינות, אני מסתכל רק על עצמי ועל הקבוצה שלי, לא על אחרים”.

דיברת עם הסוכן לשעבר שלך על לשחק בריאל מדריד?

“לא דיברתי איתו מעל 5 שנים. וכל אחד יכול לשנות את המחשבות שלו בתקופה כזאת. בעבר היו שיחות עם ריאל מדריד אבל הן לא הובילו לכלום. האמת היא שתמיד רציתי לשחק בלה ליגה וכשבארסה החליטה לפנות אליי לראשונה אי פעם, לא התעניינתי באף מועדון אחר חוץ ממנה”.

“פרסים כמו כדור הזהב הם בונוס יפה, אבל לא בגלל זה הגעתי לספרד. הדברים שכתבו לא נכונים. תמיד אמרתי שההצלחה של הקבוצה היא מה שמניע אותי”.

מוטיבציה להתחרות עם מדריד ובנזמה?

“אני מתרכז בעצמי ובקבוצתי, לא בשאר. כמובן שאתה מצפה למשחקים כמו הקלאסיקו ובנזמה, חלוץ גדול, אבל הדבר הכי חשוב זה לזכות בתארים עם ברצלונה. כל השאר זה לא ממש משמעותי”.

אוהדים במינכן צעקו לעברך ‘האלה מדריד’.

“כן, שמעתי את זה, זה הצחיק אותי. אבל היו גם כאלה שקראו בשמי. בשבועות האחרונים פגשתי כמה אוהדים ברחוב שהביעו את הבנתם כלפי הסיטואציה שלי ואיחלו לי כל טוב”.

“הייתי זקוק לשינוי הזה. אני מרגיש כמו ילד שקיבל צעצוע חדש”.

“אבא שלי היה גאה בי עכשיו. כשהייתי ילד הוא תמיד אמר לי שהוא מאמין בי שאגיע יום אחד לרמה הכי גבוהה וזה העניק לי הרבה מוטיבציה ותקוות להגיע לחלומות שלי. אני מתגעגע ועצוב לי שהוא לא יכול לחוות את כל זה, עכשיו בברצלונה, ובין אם בדורטמונד או מינכן. אבל אני בטוח שהוא מסתכל עליי מלמעלה בגאווה עכשיו”.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו