רומאריו היה צבעוני, בלשון המעטה

מה ציטוטים מאוד צבעונים מרומאריו האגדי, שהשבוע חגג 56.

⬅️ בחלק מהמועדונים שלי, היה לי הסכם שאיפשר לי להישאר ער עד מאוחר. אף פעם לא הברזתי מאימון, שיהיה ברור. כשחזרתי לברזיל, אמרתי לנשיא: ״תראה, יש לי בעיה לקום מוקדם, אז אני אתאמן בצהריים״.

בתקשורת אמרו: ״אההה, רומאריו לא ישן!!״, הוא כן, פשוט הוא מתעורר מאוחר יותר. אחר כך אמרו: ״הוא לא מתאמן!!״, הוא כן, רק מאוחר יותר בצהריים. הנשיאים ידעו, אם הם סיפרו למאמנים, זאת כבר לא הבעיה שלי.

⬅️ לא הייתי שחצן, הייתי מלא ביטחון. אתה יודע למה אני מתכוון? כשנולדתי, אלוהים הסתכל עליי ואמר: ״זה האדם המושלם״. אנשים רואים את זה כשחצנות, מה שתגידו, אבל זאת המציאות. ״רומאריו הזה, הוא אוהב מסיבות ומבריז מאימונים, הוא מעדיף לשכב עם נשים״ ואז במשחק הבא אני שם שלושער וכולם אומרים: ״רומאריו הזה הוא פאקינג טוב, הוא שחצן אבל הוא דופק הופעות במגרש. זאת האמת״.

⬅️ הרגשתי לחץ? אהבתי את הלחץ לעזאזל. לשחקנים אחרים המסגרת הופכת לקטנה יותר ברגעי לחץ, אצלי היא נהיית גדלה יותר״.

⬅️ כשעברתי לפ.ס.ו זה היה פאקינג קשה. הייתי בן 22, לא חייתי בשום מקום חוץ מריו. עכשיו הייתי במקום שהיה חשוך והיה קר אחי, הגיע לרמות של מינוס 17. שבעעע עשרההה. אתה יכול להאשים אותי שלא התאמנתי?? יום אחד בחורף הייתי 3 ימים נעול בבית. השחקנים דאגו לי ובאו לבקר. לא פתחתי להם את הדלת, הייתי בתרדמת חורף אחי! אני תמיד אהיה אסיר תודה לפ.ס.ו, אבל הייתי חייב לעזוב, ברצלונה היא ברצלונה״.

⬅️ קרויף הפך לאחד החברים הטובים ביותר שלי בכדורגל. הוא היה המאמן הטוב ביותר, בלי ספק. כשהגעתי לבארסה, רציתי את מספר 11, המספר האהוב עליי. קרויף העניק לי את המספר 10. ״מיסטר, זה כבוד גדול, אבל אני מעדיף את 11״. כולם רוצים את 10 לא? פעם אחת הייתי צנוע. אבל קרויף סירב. אמרתי ״מה לעזאזל?!, אני פאקינג מוותר על 10 פה!!! למה לא???״. הוא השיב: ״בגלל שהשחקן הכי טוב בקבוצה שלי תמיד משחק עם 10״. הייתי בהלם אחי, מה אתה יכול לענות לזה? אני אשמור על ה10 לנצח.

⬅️ קרויף יכל עדיין לשחק בקבוצה שלנו. אני מתכוון לזה. לפעמים הוא היה אומר: ״קבלו את הכדור כאן, תסתובבו שם, שימו את הכדור בחיבורים״. אמרנו לו: ״פאק, אין מצב שאנחנו שמים את זה״. ואז הוא בא ועשה את זה. קסם טהור, הוא באמת היה אלוהי, אתה מבין? בראש שלו הכל היה קל״

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו