רונאלדיניו ופפ גווארדיולה: הסיפור האמיתי

בראיון שלו ל MD רונאלדיניו אומר שפפ ביקש ממנו שימשיך. גווארדיולה נשאל על כך במסיבת העיתונאים של סיטי וענה: ״כשנפגשנו בפעם הראשונה דיברנו על האפשרות שהוא ימשיך, אבל הוא אמר שהוא רוצה לעזוב והמסע שלו במועדון הסתיים״.

איפה האמת? היא איפשהוא באמצע.

רונאלדינו וגווארדיולה באימון

ב-17 ביוני 2008, במסיבת העיתונאים הראשונה של גווארדיולה הוא הרעיד את אמות הסיפים כשאמר: ״אנחנו מתכננים את הסגל ללא רונאלדיניו, אטו ודקו״.

״ניתחתי את המצב, את כושרם הנוכחי, את האנרגיה שלהם במועדון אחרי מספר עונות וזאת המסקנה אליה הגעתי״.

״העזיבה של השלושה תהיה לטובת הקבוצה״

״אם יבטיחו לי שרונאלדיניו ואטו יכבשו 60 שערים בעונה הקרובה, הם יהיו איתנו. אנחנו בונים את הקבוצה בלעדיהם. אם בסופו של דבר הם ימשיכו איתנו, אני אתאבד בשביל שהם יחזרו לרמה שלהם. אני אתאבד בשביל כל אחד בסגל, גם אם זה השוער השלישי״.

על רונאלדיניו:

״אם אני ארגיש שהוא רוצה לחזור לשחקן שהוא היה פעם, אני אחזור בי. אני רוצה חדר הלבשה חזק, בו כולם מרגישים חשובים. זה המפתח להצלחה. אם רוני ירגיש ככה, הוא ישאר איתנו״.

ופה האמת עצמה: אחרי שגווארדיולה הרעיד את האדמה, הוא נפגש עם רונאלדיניו, ושאל אותו אם הוא רוצה לחזור להיות השחקן שהיה תחתיו, והברזילאי החליט שלא, והוא רוצה לעזוב את המועדון.

דקו עזב בלי לעשות יותר מדי רעש. סמואל אטו נשאר (אף קבוצה לא יכלה לעמוד בדרישות השכר שלו), ניפק עונה מדהימה בתור החלוץ המרכזי, אבל בקושי החליף מילה עם גווארדיולה, כי הוא זכר היטב את מה שנאמר ב-17 ביוני 2008. ובאופן כללי מאז מאורעות וייפרנקה בה סמואל אטו פתח את הפה על רונאלדיניו, היחסים ביניהם לא חזרו להיות תקינים.

גווארדיולה רצה להעיף את השלישיה בגלל שהם היו אחראים למחנאות שנוצרה בחדר ההלבשה: המחנה הספרדי (צ׳אבי, אינייסטה, ואלדס ואחרים) מול מחנה הזרים, שאיחר לאימונים, דילג על ארוחות בוקר בשביל לישון עוד אחרי המסיבה של אמש והסניף לא מעט קוקאין – והחשש הכי גדול של גווארדיולה, היה יכול להשפיע לרעה על הילד שמסתובב איתם – ליאו מסי.

עשה בשכל?

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו