תיאגו, בעד ונגד ההחזרה שלו

למרות שחלקכם חושבים שיש בבארסה מאניה קמפיין עבור תיאגו במימון הקרן החדשה של מאזיניו, נדגיש שוב – מדובר באחד הטופיקים החמים פה בברצלונה. כולם יודעים שפפ סגורה יקבל את הכאפה מהשייחים של פאריס על ראביו, והכאפה הנוספת מאוברמארס על דה יונג, ואז תיאגו כן צפוי לעלות על השולחן.

הכתבים הבכירים של מונדו דפורטיבו, אדו פולו ורוז’ר טורייו דיברו על הפרוס אנד קונס בהבאה שלו:

רוז’ר טורייו היה נגד:

“הפרק של תיאגו בברצלונה נגמר. הוא במקום אחר, בשלב אחר בקריירה שלו. החזרה שלו בעשרות מיליוני יורו תוביל עוד שחקנים בלה מאסיה להבין שאם הם עוזבים בגיל צעיר הם יכולים לחזור דרך הדלת הראשית”.

“בארסה לא צריכה להסתכל לשחקן שיוכל לעזור לה לכמה שנים בודדות, היא צריכה להסתמך על העתיד שיש לה בסגל: ארתור, אלניה, דניס סווארס, אולי דה יונג. זה העתיד ל-10 שנים”.

אדו פולו היה בעד:

“כאחד שנמצא בקשר קרוב לשחקנים, הסיבה שהם רוצים את תיאגו לא נעוצה ברצון שלהם להריץ איתו דאחקות, הם רוצים אותו כי תיאגו יביא לבארסה ערך מיידי במקום. מסי בן 31, אין לו עוד הרבה שנים בשיא, ואת השנים האלה צריך לנצל במקסימום. תיאגו מכיר את השחקנים, הוא מכיר את הסביבה, הוא מכיר את הלחץ האטומי שיש במועדון כמו בארסה. אני מאוד התלהבתי מארתור במשחקי האימון, אבל צריך לזכור שמדובר במשחקי אימון. אנחנו לא יודעים איך ארתור יתפקד ברבע גמר צ’מפיונס, הוא צעיר מאוד, וגם לצ’אבי הגדול לקחו 5 שנים עד שהוא הבשיל למה שכולם זוכרים ממנו עכשיו”.

“אחרי העזיבה של אינייסטה, בארסה צריכה קראק אמיתי במרכז השדה והיא צריכה אותו עכשיו. עם כל הכבוד לצעירים המבטיחים שיש לנו, אם נודח שוב ברבע גמר הצ’מפיונס, כל האוהדים יטיחו ביקורת על איך בנינו על הצעירים הבוסריים במקום לרכוש את שחקן העונה בבונדסליגה שיביא ערך מיידי”.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו