״הפרויקט של צ׳אבי כבר מת, אי אפשר להמשיך לגרור את זה״.

העיתונאי חאבי מיגל: ״לא משנה מה יקרה, לאפורטה כבר הרס את הפרויקט של צ׳אבי בצורה שהמשכיות שלו כרגע נראית כמו דבר חסר אחריות. אני אסביר, פרויקט צריך 3 יסודות כדי לעבוד: התלהבות, ביטחון ושכנוע. לפרויקט של צ׳אבי אין אף אחד מהם כרגע״.

״קשה להתרגש מפרויקט כשאתה מסיים עונה עם 0 תארים וכיסים מרוקנים שמונעים ממך להתחזק. קשה לדבר על ביטחון כשהנשיא מלכלך עלייך ואף אחד מהמועדון יוצא ומכחיש את כל הבלגאן, להפך – יש שתיקה מוחלטת״. ״המשכיות של צ׳אבי משולה לאדם מת מהלך. אם יהיו כישלונות בעונה הבאה, לאפורטה לא יושיט יד לצ׳אבי כדי להוציא אותו מהתהום, שלא לדבר על דקו, שעדיין זוכר שצ׳אבי הגן על סמואל אטו ולא עליו לפני שגווארדיולה חתך אותו מהקבוצה״.


״צ׳אבי לא יכול לברוח מהבלגאן הזה. הוא עשה הרבה טעויות העונה הזאת, אולי יותר מדי. רובן בגלל האהבה העיוורת שלו לברצלונה, להיות איש של המועדון. לשתוק כאשר רכישות שהוא ביקש, כמו זובימנדי וקימיך לא מגיעות, אבל רכישות של הנשיא עם קשרים של סוכנים כמו פליקס או ויטור רוקה, כן מגיעות. הוא עכשיו לבד, וזאת סיטואציה בלתי אפשרית״. ״אנחנו הרענו לו כשהוא הודיע על עזיבה בתום העונה, בידיעה שיציאה מהסביבה הרעילה הזאת תעשה לו טוב. היינו בהלם כשצ׳אבי 3 חודשים אחר כך הלך לבית של לאפורטה ושיכנע אותו, למעשה התחנן, להמשיך עם הקבוצה״. ״מכאן, כל האירועים נועדו לפגוע במאמן. השיא בהפסד לג׳ירונה, שם הנשיא הביע את כעסו ודקו ליכלך על המשחק מאחורי הקלעים עם אצבע מאשימה לצ׳אבי״. ״בנסיבות רגילות, צ׳אבי הוא עדיין האופציה הכי טובה לשבת על הספסל של בארסה, הוא מכיר את המועדון והאינטריגות יותר טוב מכל אחר, אבל המועדון הזה מנוהל בצורה הכי נחותה שיש וללא הגיון בכלל. לחשוב שצ׳אבי ימשיך במצב הנוכחי שלו, זאת פנטזיה. מה שברור הוא שהפרויקט הזה, שנמצא עדיין בשלבים המוקדמים שלו, יסיים במוקדם או במאוחר, מתחת לקרקע״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו