אינייסטה מדבר על חזרה עתידית לברצלונה, על האפשרות שיאמן, המוכנות של צ׳אבי וכמובן על מסי

25 שנים להגעה של אינייסטה ללה מאסיה, הנה מה שהוא אמר בראיון לגול.קום.

🗣״25 שנים הא? אני כבר מסוחרר כי חלפו כל כך הרבה שנים, אבל בלי ספק זה היה הצעד הכי חשוב בחיים שלי, לא רק מקצועית אלא גם פרסונלית. זה בלי ספק הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים״.

🙋🏻מראיין: ״כשתפרוש, אתה חושב לעבוד עם הצעירים או לאמן בעילית?״

🗣אינייסטה: ״יש ימים שאתה חושב על אימון ויש ימים שלא. אני לא יודע. כספורטאי פעיל קשה לי לדמיין משהו אחר. זה נכון שאני חושב על האפשרויות. מה שאני רוצה ואני חושב שאעשה, זה לעבור קורס מאמנים. לתכנן לטווח ארוך זה מורכב כי אתה לא יודע איזו יכולות יהיו לך, המקום שתהיה בו, האנשים שיהיו שם. הייתי רוצה להמשיך להיות מחובר לכדורגל כי אלה החיים שלי״.

🗣״אם הצעה מבארסה תגיע, היא תשקל. אני יכול להגיד לך שאשמח לחזור לבארסה (כמאמן). אבל זה צריך להיות לא בגלל ששיחקתי שם, אלא רק בגלל שאני אוכל לתרום. את זה הייתי רוצה״.

🙋🏻 מראיין: ״לאפורטה כבר זרק לך משהו?״

🗣״לאפורטה מעניק לי ביטחון בבארסה הזאת ואני מאחל לו את הטוב ביותר. לדבר על מצבים היפותטיים בעוד שנה או שנתיים לא עושה שכל. כל מה שאני רוצה זה שבארסה תמצא את הקו החיובי הזה שוב, ברמת הכדורגל וברמה המוסדית. זה ישמח אותי יותר״.

🙋🏻 מראיין: ״אתה עוקב אחרי כל מה שקרה שם בשנים האחרונות?״

🗣 אינייסטה: ״למרות הריחוק, מן הסתם אני עוקב כמה שאפשר. קשה לצפות במשחקים בגלל פערי הזמן. אבל אני רואה תקצירים, אני גם בקשר עם שחקנים ואנחנו מדברים הרבה״.

🙋🏻 מראיין: ״עם מי?״

🗣אינייסטה: ״ג׳ורדי, בוסי הם אלה שאני מדבר איתם בעקביות. מדברים על הכל, לא רק על כדורגל״.

🙋🏻 מראיין: ״קומאן תמיד במרכז, כמו שקורה לרב המאמנים בכדורגל. מגיע לו יותר אמון?״

🗣אינייסטה: ״מאמן בבארסה צריך להיות מוכן לכל התסריטים. זה לא קל, בטח לא עכשיו. כל דבר צריך זמן. אני מקווה שיהיה לו מזל והוא והקבוצה ימצאו ׳פילינג׳ טוב״.

🙋🏻 מראיין: ״האם צ׳אבי מוכן לרשת אותו, אם זה יהיה עוד 6 חודשים, שנה או 5 שנים?״

🗣אינייסטה: ״אני חושב שכן. אם אתה שואל האם אני מדמיין את צ׳אבי על הספסל של בארסה, כן. הוא מתכונן והוא מוכן. צריך שיהיה לך את הביטחון לעמוד באתגר הזה״.

🗣מראיין: ״איך אתה עם העזיבה של מסי? יש כל מיני תאוריות על האשמים״.

🗣אינייסטה: ״הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה לבחון את זה מבחוץ. מה שקרה או לא קרה, רק האנשים בפנים יודעים. זה מוזר לראות את ליאו עם חולצה אחרת. הייתי רוצה שישאר, כמו שהוא רצה בעצמו, אבל לפעמים דברים משתנים ולוקחים דרכים אחרות״.

🙋🏻 מראיין: ״דיברת איתו?״

🗣אינייסטה: ״לא, לא דיברנו״.

🙋🏻 מראיין: ״אתה ראית את עצמך מחוץ לברצלונה?״

🗣אינייסטה: ״לא.. אולי בשנים הראשונות כשהתחלתי ולא שיחקתי הרבה והיה דיבור על השאלה או לא השאלה. היה לי ברור שאני רוצה להצליח בבארסה עם כל מה ששילמתי בשביל להגיע לקבוצה הראשונה. התעקשתי, הייתי סבלני לחכות להזדמנויות ומשם זה הסתדר. לא רציתי לעזוב, תמיד חלמתי לתלות את הנעליים בברצלונה אבל לא ידעתי שיגיע היום בו אני ארצה להמשיך לשחק כדורגל אבל לא אוכל לעשות זאת בברצלונה (ברמה הנדרשת), בגלל זה עזבתי״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023