אל רבע הגמר

בארסה עלתה לרבע גמר האלופות אחרי 1-3 בגומלין ו 1-5 בסיכום 2 המשחקים. מסי, ניימאר וסווארס כבשו. ההגרלה ביום שישי ב 13:00.

אני לא חושב ששיחקנו טוב אמש, ובהשוואה למשחק הראשון בהתמודדות הזאת, שיחקנו משמעותית פחות טוב. אבל זה טבעי לגמרי – קשה מאוד לשנות את המצב המנטלי של הראש כשאתה עולה למשחק בית עם יתרון של 2 שערים, ולבטח שאתה עולה ליתרון של 3 שערים אחרי 20 דקות.

 

עדיין, אני נעתי בחוסר נוחות בצפייה, כי

 

א. אני לא אוהב את האובר-ביטחון שלפעמים משפריץ מהשחקנים. במיוחד הניסיונות של מסי וניימאר לעשות את הדאבל פס הכי ספקטקולרי בכל הזמנים בתוך צפיפות של 7 שחקנים ברחבה. ביטחון זה דבר מעולה, ויש את זה לשחקנים שלנו בשפע, אובר ביטחון יכול לנשוך אותך בתחת כמה פעמים כמו שהחיים וטאמודו ימח שמו וזכרו מלמדים.

 

ב. מאתייה. היה לו משחק טוב, והוא בדרך כלל משחק טוב כבלם שמאלי. הבעיה היא תמיד חוסר היציבות, ע״ע הנגיחה ההזויה לוולבק הזאת שמסצ׳ראנו הציל בנס. זה עניין של תחושה – חוסר ביטחון, שאני מניח שאני לא היחיד שמרגיש אותה. פיקה ומסצ׳ראנו טעו, טועים ויטעו, שלא יהיה ספק – אבל הביטחון שהם משרים בהשוואה למאתייה הוא אחר. אני לא יודע להסביר את זה אחרת.

 

מעבר לכך, אני חושב שהיה משחק ממש טוב לטר שטגן, אלבה, אלבס וראקיטיץ׳. כולנו נפעמים מהמיקום של בוסקטס, אבל ראקיטיץ׳ כל הזמן נע ימינה ושמאלה בהשלמה איתו, והעבודה השחורה שלו יוצאת דופן ותורמת המון למשחק הלחץ.

 

ו…אני חושב שהיה משחק ממש מתחת לסטנדרטים הרגילים של ליאו מסי. אחד הפחות מדויקים שלו בליגת האלופות. מותר לו.

 

הטוב: עולים לרבע הגמר.

 

הרע: שוב פעם פאריס סן ז׳רמן?

 

המכוער: שקיא כהן עדיין חושב ש 0-1 לארסנל.

 

ההרכב:

 

טר שטגן (7).

אלבס (7), מסצ׳ראנו (7), מאתייה (6), אלבה (7).

ראקיטיץ׳ (7), בוסקטס (7), אינייסטה (7).

מסי (5), סווארס (6), ניימאר (7).

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023