אראוחו בראיון: ״ארצה לסיים את הקריירה כאן. להיות קפטן? זה יהיה הישג מדהים״.

שווה לכם לקרוא את הדברים של אראוחו מהראיונות במונדו דפורטיבו ו׳ספורט׳. יש משפטים שאפשר להתמוגג מהם ולהבין עד כמה הוא אוהב את בארסה ❤️💙


״כסף זה חשוב, אבל לא הדבר הכי חשוב. אני מאמין שהמועדון הזה הוא הטוב בעולם בשבילי. אנחנו בתהליך שינוי ארוך ומודעים למצב הכלכלי הקשה, אבל אנחנו בהחלט נרים את הראש ונשיג ביחד דברים גדולים״.

״זה נכון שקיבלתי הצעות ממועדונים גדולים, אבל מהרגע הראשון הבהרתי שאני רוצה להישאר כאן. אני מקווה שזה רק החידוש חוזה הראשון, אני רוצה להשאר כאן הרבה שנים. כולם יודעים כמה אני אוהב את המועדון הזה, העידוד של הקהל. אני רוצה לסיים את הקריירה כאן. כבר הגשמתי את החלום הראשון שלי, להיות כאן״.

״אם יש לי זמן, אני תמיד אלך לאיצטדיון יוהאן קרויף לראות את בארסה ב׳ או את הנשים, זה היה מאוד מרשים ההישג שלהם להגיע לגמר ליגת האלופות. יש לי גם חברים בקבוצת הכדורגל אולמות, אז אני גם רואה משחקים שלהם. בבית אני רואה הרבה ספורט, גם משחקים באירופה וגם מאורגוואי. אם יהיה משחק אחרי האימון, אני אצפה בו״.

״צעקות על שחקנים? אם צריך, אני אעשה זאת. אני מאוד תחרותי ואני רוצה לשמור על עירנות של החברים שלי. ככה אני גם מתרכז״.

״אני לא מתאמן בשביל להיות מנהיג, זה בא לי בטבעיות. אם אהיה קפטן בעתיד, זאת תהיה ברכה, להיות הקפטן של הקבוצה הכי טובה בעולם״.

״באופי שלי אני מאוד עקשן. אני אוהב לבקר את עצמי, לראות וידואים, לנתח ואז אני מדבר על זה עם צוות המאמנים. כשהגעתי לברצלונה, באימון הראשון עשינו רונדו, 20 שחקנים, מרחב קטן, נגעתי בכדור 3 פעמים ואיבדתי הכל. הרגשתי מאוד מתוסכל וחזרתי להתאמן שוב כפול בימים שלאחר מכן. אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו. אני עוד צריך להשתפר בקטע הטכני, אני צופה במלא סרטונים מאז שצ׳אבי הגיע וגם חופר בסטטיסטיקה שלי״.

״כשהגעתי לבארסה ב׳ הדברים לא החלו טוב, אבל רמון פלאנס לקח אותי הצידה ואמר לי שיש לי את הפוטנציאל להגיע לקבוצה הראשונה ולהיות שחקן גדול שם״.

״אני לומד הרבה מפיקה, הוא אחד מהמודלים שלי לחיקוי. הוא חכם ותמיד ממקם את עצמו בעמדה טובה, הוא אחד הבלמים הטובים בעולם ואחד שזכה בהכל״.

״הילדות באורגוואי? בגלל המצב המשפחתי התבגרתי מהר מאוד. בישלתי כילד, טיפלתי במטלות הבית ודאגתי לאחי כשההורים הלכו לעבודה. בגיל 9 בוקה ג׳וניורס ניסו להחתים אותי אבל ההורים שלי חשבו שזה מוקדם מדי״.

״ההחתמה שלי בברצלונה? עמדנו לשחק נגד פניארול. הסוכן שלי היה באירופה התקשר אליי ואמר לי לטוס מדי למדריד. היו לי הצעות אחרות מקבוצות בליגה הראשונה אבל אז בארסה הגיעה עם הצעה להגיע לבארסה ב׳. לא היססתי, ברצלונה זאת ברצלונה וזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים״.

״המונדיאל? לפורטוגל יש נבחרת טובה ואת כריסטיאנו, אבל גם לנו יש שחקנים טובים מקדימה, זה יהיה משחק גדול ויהיה מונדיאל מצוין״.

״השוואות לפויול? פגשתי אותו, זה פאקינג קרלס פויול, הוא מודל לחיקוי עבור כל שחקן, כל בלם שנמצא כאן. הוא אמר לי שהוא מאוד שמח שחידשתי חוזה כאן. בשנתיים כאן למדתי הרבה גם מאגדות אחרות כמו ליאו ולואיס סוארס, שני שחקנים אדירים״.

״המהירות שלי? זה כנראה משהו מאלוהים. זה לא פשוט ל 191 הס״מ ו-94 הקילוגרמים. כשהייתי קטן הייתי אתלט וביצעתי ספרינטים, גם התאמנתי בקפיצה לרוחק, נראה לי שזה עזר לי״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023