אראוחו שלנו עד 2026

הבופאלו חידש חוזה והיה רק עם שבחים לברצלונה: “זה אושר עצום להיות במועדון הזה. אני שמח מאוד להיות חלק מהמועדון הכי טוב בעולם ואסיר תודה על ההזדמנות להיות כאן. תודה למשפחה שלי, להורים שלי, לאשתי… כי הם עברו כל כך הרבה בשבילי. להשיג את זה היה חשוב מאוד בשבילנו. תודה לכם על כל התמיכה”.

“עבדנו קשה כדי להיות כאן, כדי להגיע לאירופה, וכשאמרו לי שאוכל להגיע לברצלונה – אין לכם מושג כמה שמח הייתי. תמיד חלמתי לשחק באירופה ובברצלונה. ועכשיו, כשאני מרגיש כה חשוב, מעולם לא היה לי ספק שאמשיך, תמיד הייתי ברור לגבי זה. אני רוצה להישאר כאן עוד הרבה שנים”.

“אני מאמין בפרויקט של המועדון הזה ובהרבה מהשחקנים הצעירים שיש לנו. המסר שלי לקהל הוא להמשיך לחלום ולעודד את הקבוצה. יש לנו שחקנים צעירים שמאמינים בסגנון של בארסה. אנחנו הולכים להתרומם ולזכות בהרבה תארים מעתה והלאה. העונה היה לנו חצי ראשון רע, אבל אחר כך ניצחנו בקלאסיקו והשגנו ניצחונות בליגה. ברצלונה תזכה בתארים”.

“קיבלתי הצעות, אבל הכוונה שלי תמיד הייתה להמשיך בברצלונה. הגענו להסכם מהר. דיברתי עם צ’אבי, עם בוסי, עם דני ובנבחרת עם לואיס (סוארס). זה היה ברור מבחינתי להישאר, אבל תמיד טוב כשיש אופציות”.

“אני שמח מאוד מצוות האימון ומאיך שהם תומכים בי. לשחק בסגנון הנוכחי היה קשה בהתחלה אבל הסתגלתי. זו גאווה להיות בקבוצה הכי טובה בעולם. אתם יכולים לסמוך עליי בכל מצב ובכל סיטואציה. אני רוצה לתת לקבוצה”.

“אני בטוח שהעונה הבאה תהיה יפהפיה עבור ברצלונה”.

לאפורטה: “אני רוצה להודות לאראוחו כי הוא שחקן מאוד מוערך ואדם מופלא שיעזור לתמוך בפרויקט שלנו לטווח הארוך. איתו יש לנו אישיות ומחויבות. כנשיא של בארסה, אני אסיר תודה כלפיו וכלפי המשפחה שלו, שהגיעה מאורוגוואי בשביל זה. לרונאלד יש אופי חזק והוא מבצע הקרבות למען הקבוצה. תודה לכם שחינכתם אותו בצורה הזאת”.

“אראוחו בעצמו מכיר בכך שהוא היה צריך להסתגל לסגנון של בארסה, אבל האורוגוואיים הוכיחו שיש להם אופי מיוחד. יש לו את היכולת להסתגל לסגנון המשחק שלנו. אראוחו הוא אדם שמראה את המעורבות שלו, שרוצה להסתגל, הוא כבר מבין קטלאנית ואפילו מדבר כמה מילים”.

“אנחנו מקווים לספק חדשות טובות לגבי גאבי בקרוב. העבודה נמצאת בתהליך. הנחנו בסיס לעתיד: בלם כמו אראוחו, קשרים כמו פדרי וניקו, ובתקווה שגם גאבי, שחקני התקפה כמו אנסו פאטי ופראן טורס שגם כן צעיר והגיע לאחרונה… אנחנו מכירים לך תודה, רונאלד”.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023