בארסה ב’: הפסד עם אופטימיות

בארסה ב’ הפסידה 3:2 לאלקויאנו אחרי משחק דרמטי במיוחד. למרות ההפסד אפשר לצאת מעודדים מהיכולת. כשמרלון יצטרף לקו ההגנה יחד עם טארין, סביר להניח שההגנה תצליח להתייצב. במידה ופראן וייאלבה הקשר אכן יגיע לבארסה ב’, כפי שמדווח בשעות האחרונות, זאת יכולה להיות החתמה שוברת שוויון. אפשר לשאוב אופטימיות, בעיקר מרוח הלחימה ומזה שהשחקנים שלנו לא נשברו ב-10 שחקנים ובפיגור של 2:0.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח טוב עבור בארסה ב’ וכבר בדקה הראשונה רפא מוחיקה, שפתח על חשבונו של קארדונה הפצוע, מצא את עצמו דוהר עם הכדור מכיוון החצי עד הרחבה בלי שמפריעים לו יותר מדי, אבל הילד שעלה השנה מקבוצת הנוער בעט בעיטה שטוחה לפינה הרחוקה, הכדור עבר ליד הקורה. בהמשך בארסה ב’ הניעה כדור בשקט וברוגע. למעשה זאת הפעם הראשונה מתחילת העונה שהיה אפשר לראות אותה משחקת את המשחק הברצלונאי. באחת ההזדמנויות אחרי אותה הנעת כדור סבלנית, נילי לקח ריבאונד מכדור קופץ שהגיע מההגנה של אלקויאנו ושיחרר פצצה שנהדפה על ידי השוער ותוך כדי פגעה במשקוף.

אבל אז באה הדקה ה-15, הדקה שלמעשה שינתה את כל המשחק. צ’מי לא הצליח להגיע לכדור שקפץ מחוץ לרחבה ותוך כדי הוא פגע בשחקן אלקויאנו. השופט שרק לפנדל גבולי מאוד. אולקאינו עולה ליתרון משער של ג’וני.
לא עברה דקה ופאלי, שקיבל צהוב על מחאות הפנדל, קיבל צהוב שני על עבירה במרכז המגרש. בארסה ב’ נשארה ב-10 שחקנים.

מכאן המשחק די השתנה, בארסה ב’ המשיכה להניע את הכדור עד כמה שהיא יכולה אבל לא הצליחה להגיע למצבים. אלנייה לקח פיקוד בחסרונו של קשר אחורי וסידר את המשחק כמו קפטן אמיתי. נלחם, ירד לגליצ’ים, העביר כדורים מצד לצד ודחף קדימה כשצריך. בסיום המחצית הראשונה מאזן השליטה בכדור עמד על 67%-33% לטובת בארסה.

המחצית השנייה נפתחה באותו סטטוס כמו הסוף של המחצית הראשונה. בארסה ב’ מניעה כדור ושולטת במשחק, אבל לא מצליחה לסכן יותר מדי את השער. בדקה ה-54 אלקויאנו עלתה ליתרון 2:0 מעוד שער של ג’וני, כשההגנה שלנו טיפה חולמת. בארסה ב’ נוסתה להגיב לשער והעלתה הילוך. ג’רארד שלח למערכה את קאפטום ובהמשך גם את ג’רמי ג’ולמנוט כדי שיצילו את המצב. וכך גם היה, בדקה ה-80 קאפטום הרים כדור קרן שפגע בראשו של מירנדה, שחקנה של אלקויאנו, והכדור הלך פנימה: בארסה ב’ צימקה ל-2:1. דקה אחר כך, אלקויאנו כמעט עלתה ל-3:1, אבל שתי עצירות של חוסה סוארס השאירו את בארסה ב’ בתוך המשחק.

בדקה ה-85 הגיע השוויון שכל כך חיכינו לו: בארסה ב’ שוב התחילה התקפה מסודרת והניעה כדור. הכדור הגיע לג’ולמנוט עם הגב, שהעביר כדור למוחיקה בצד השני של הרחבה. מוחיקה הגיע והרים את הכדור שוב למרכז ומי שנמצא שם הוא אותו ג’רמי ג’ולמנוט שנגח את הכדור לרשת! 2:2. ג’ולמנוט, שהגיע הקיץ לקבוצת הנוער כדי לחזק את ההתקפה ולהתחרות על עמדת החלוץ עם אבל רואיס, רשם 10 דקות בשבוע שעבר עם קבוצת הנוער וכבר ערך בכורה רשמית בבארסה ב’ בסיטואציה די מלחיצה. מבחינתו הוא עשה את שלו עם בכורה מוצלחת.

אבל זה לא הסוף. אלקויאנו חזרה להוביל תוך חצי דקה ולא נתנה לנו לשמוח יותר מדי. כדור עומק מגיע לגאטו שמתקדם מרחבת ה-16 אל תוך הרחבה ובעט פצצה לחיבורים. השחקנים היו בסוג של אופוריה מהגול ושכחו קצת לשמור, בעיקר אלנייה ומרטינס.

משחק הליגה הבא יתקיים במיני אסטדי מול אתלטיקו באלארס בשעה 20:00 שעון ישראל, כשהיריבה מגיעה עם שני ניצחונות רצופים ובלי הפסד בליגה, עדיין.

הגולים מהמשחק:

ההרכב שפתח:

סוארס
פאלנסיה, מרטינס, טארין, נילי
צ’מי (אבאלדו 46′), פאלי (הורחק 20′), אלנייה
פראה (קאפטום 58′), מוחיקה, אלפארו (ג’ולמנוט 75′)

מאיר מאיר

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023