בארסה הודיעה על הצטרפות רשמית לסופרליג

בארסה הודיעה רשמית על ההצטרפות לסופרליג. זה עבר את האישור של לאפורטה וכל חברי ההנהלה שלו – זה עדיין אמור לעבור גם אישור במשאל סוסיוס באסיפה שתקרה מתישהו.
לשון ההודעה:
״בהסתכלות קדימה, המועדונים המייסדים מצפים לערוך דיונים עם אוופ״א ופיפ״א לעבוד ביחד להשיג את התוצאות הטובות ביותר לליגה החדשה ולכדורגל באופן כללי״.
״יצירת הסופרליג מגיעה בזמנים בהם המגיפה האיצה את חוסר היציבות בכדורגל האירופאי. מעבר לכך, במשך כמה שנים המועדונים המייסדים שמו לעצמם מטרה לשפר את האיכות והאינטנסיביות של התחרות הנוכחית על ידי יצירה של פורמט בהם מועדוני העל יתחרו בעצמם על בסיס קבוע״.
״בשבועות האחרונים היו דיאלוגים בין המועדונים להתאחדויות על שיפור הפורמט האירופאי, אבל הפיתרונות שהוצעו לא פותרים את הבעיות הבסיסיות, ביניהן לייצר הכנסות נוספות ולייצר כדורגל איכותי יותר״.
״המשחקים יערכו באמצע השבוע וישמרו על הפורמט הקיים של משחקי ליגות בסופ״ש״.
״תיווצר סופרליג גם לנשים, בהקדם האפשרי״.
״הטורניר החדש יספק צמיחה כלכלית גדולה משמעותית לכדורגל האירופאי עם הסכמים לטווח ארוך שיגדלו ככל שהליגה תצמח וצפויים לעמוד על 10 מיליארד יורו״.
⚠️ ״המועדונים המייסדים יקבלו 3.5 מיליארד יורו כדי לשפר את התשתית שלהם ושיקום הנזקים בעקבות הקורונה״.
“מועדון הכדורגל בברצלונה, נאמן להיסטוריה והתפקיד המנהיגותי שלו בתוך מסגרת הכדורגל האירופאי, שם את עצמו שוב כמוביל שינויים הכרחיים בעולם הכדורגל עם דגש על כיצד הוא יוכל להפיק את המיטב מהשינוי הזה״.

מארגני הסופרליג בכדורגל שואפים לעשות את מה שעשה ארגון היורוליג בכדורסל בשנת 2000, אז מועדוני העילית הקימו ליגה משל עצמם בנפרד מגביע אירופה של פיב”א.
בעונת 00/01 התקיימו 2 תחרויות אירופאיות. בזאת של פיב”א (ללא קבוצות הטופ) זכתה מכבי תל אביב, ובזאת של היורוליג, עם בארסה ומדריד כמשתתפות קבועות, זכתה קינדר בולוניה.
גם אז פיב”א איימה על השחקנים שהם יושעו מתחרויות מקומיות ומטורנירים בינלאומיים. שום דבר לא קרה בפועל.
בתום אותה עונה, פיב”א נכנעה ונכנסה למו”מ עם מועדוני העילית וכך קיבלנו את הפורמט הנוכחי של קבוצות על שמתחרות אחת עם השנייה באופן תכוף יותר.
וכן, פיב”א ניסתה להאבק בחזרה עם טורניר “ליגת האלופות” משלה בכדורסל אבל הוא לא מעניין אף אחד.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023