בוסקטס: “אם מסי יחזור, אתן לו את סרט הקפטן באותו רגע”.

הקפטן של בארסה התראיין לרדיו rac1

בוסקטס: “בעונה הבאה אחרי המונדיאל, אנתח מה המצב ואחליט. אולי ארגיש טוב ואמשיך, אולי לא ואז יגיע הרגע שלי להפרד”.

“לא אשחק באירופה בקבוצה אחרת. אני כן רואה את עצמי משחק ביבשת אחרת”.

“אני מתגעגע למסי. על המגרש וגם מחוצה לו. מה שהוא נתן לנו… מה שהוא עשה, אף אחד לעולם לא עשה. הוא עשה הבדל עצום. אחרי כל כך הרבה שנים, זה טבעי להתגעגע אליו. אני בטוח שגם הוא יתגעגע אליי. זה היה קשה מאוד לקבל, זה היה שוק גם בשבילנו. אנחנו עדיין נמצאים כאן, אבל דמיינו איך זה מרגיש בשבילו… לשנות את החיים, העיר, הקבוצה, הסגנון… אני מאחל לו את הטוב ביותר. כשאתה לא מנצח, אתה לא שמח. אני רוצה שליאו יחזור, אשמח שזה יקרה, אבל אני יודע שזה קשה מאוד. בגלל הדרך בה הוא עזב ובגלל שיש לו חוזה”.

“אם צ’אבי אמר שהדלת למסי פתוחה, אז דמיינו מה אני אגיד… אני אתן לו את סרט הקפטן באותו רגע, יש לו את ההערצה והכבוד שלי”.

על רכש גדול מקדימה: “חסר לנו עדיין כוכב שיעשה את ההבדל בהתקפה” (מתכוון לשחקן שעושה מכלום גול)

“אני חושב שאנחנו בונים משהו גדול. אם המצב הכלכלי יאפשר, נוכל להשלים אותו עם חיזוקים. הבסיס הצעיר מאוד מבטיח”.

“צ’אבי הוא הממשיך של פפ ולוצ׳ו”.

“היורש שלי, בסגנון שלנו זה תפקיד מורכב. אולי ניקו יותר מפרנקי. סומך על צ’אבי שיראה לו את התפקיד”.

“כמובן שהמאמן ראה את קסייה ולכן הוא החליט להחתים אותו, אני שמח שהקבוצה עושה החתמות כאלה ושהשחקנים רוצים להגיע לכאן. קסייה הוא שחקן חזק ועוצמתי והוא מאבד מעט מאוד כדורים. אני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה”.

“היינו יכולים לכבוש עוד 3-4 גולים בקלאסיקו. המזל שלהם שהגיעה השריקה”.

“אני ארצה לנסות להיות מאמן. אקבל את תעודת המאמן שלי כשאפרוש, אנסה לעשות עבודה טובה, היו לי הרבה מאמנים טובים”.

“אני רגיל לביקורות. מבקרים אותי מאז שאני צעיר, אני יודע מתי לבקר את עצמי, זה הכדורגל ואני רגיל לזה. אני חושב שאני עדיין יכול לעזור לקבוצה. אני נהנה על המגרש, כשיש ביטחון ותוצאות טובות, הכל ילך טוב וכולם יהנו. אני חושב שאני באחת מהתקופות הכי טובות שלי כרגע וכולם מבחינים בכך, במיוחד כי הקבוצה עושה עבודה טובה אחרי זמן רב ומתחילה לחזור”.

“אני לא שחקן מהיר וגם לעולם לא אהיה. אם הקבוצה כולה לא עושה עבודה טובה ומשאירה יותר מדי שטחים, אני הולך להתקשות, וגם יוסיין בולט יסבול”.

“פדרי הוא השחקן הצעיר שהפתיע אותי הכי הרבה. הוא מבין את המשחק, מבין איפה הוא נמצא ויודע לשלוט בהכל. יותר מכך, הוא אדם נפלא, רגוע ותמיד מוכן להקשיב ולבצע, אף פעם לא מתלונן”.

“פגרת הנבחרות עצרה את המומנטום שלנו קצת אבל אם נמשיך לנצח, נגרום למדריד לזוז באי נוחות. ננסה עד הסוף אבל זה לא תלוי בנו”.

“כמובן שהמאמן ראה את קסייה ולכן הוא החליט להחתים אותו, אני שמח שהקבוצה עושה החתמות כאלה ושהשחקנים רוצים להגיע לכאן. קסייה הוא שחקן חזק ועוצמתי והוא מאבד מעט מאוד כדורים. אני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה”.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023