בטעם של פעם

בארסה שלנו חזרה! איזה כיף!

למי שלא מעודכן, המראה הווינרי חסר הפשרות שהצגנו בשנים האחרונות היה רק תעתוע. בארסה האמיתית היא הלוזרית האולטימטיבית, ואתמול, אחרי שעשינו הכל בשביל לא לכבוש את השלישי, הגול של תיאגו סילבה היה ברור יותר מהדדיים של בר רפאלי בחולצה לבנה ורטובה.

פאניקה? לא ממש. ראינו אתמול תחלואות שכולנו יודעים: זוועת עולם במצבים נייחים, אותו חוסר חשק לפרק ולנוח לאורך ולרוחב ביתרון שברירי, ומשחק הגנה לתפארת קריסטנבאל, אין פה יותר מדי מה לחדש.

החדשות הטובות הגיעו בדמות של פויול, שידיח את קייטע מעמדת הקשר האחורי ואמש נראנו טוב שבעתיים עם קשר אחורי אמיתי מאחורה כמו בוסקטס. בשבוע הקרוב אנחנו נקבל את פיקה בחזרה ונראה עוד יותר טוב.

החדשות הרעות: הפציעה של אינייסטה (חודש בחוץ) נוראית לא רק בגלל שזה אינייסטה, אלא בגלל שהאופציות ההתקפיות שלנו לשינוי כרגע בהעדר אלכסיס מסתכמות באפלאיי בלבד, וזוהי צרה צרורה. במיוחד ביכולת הלא טובה של פדרו. וייה היה בינוני עד הגול שלו וטוב מאוד מהגול שלו, הלוואי ותהיה המשכיות.

חוץ מהטענות המוצדקות (גם גווארדיולה דיבר על זה) על ההתעקשות לא לשים את השלישי, שיחקנו סביר במחצית הראשונה וטוב ומעלה במחצית השנייה. אין שום סיבה שוייה / פדרו / אלבס ילכו ראש בקיר וירימו להגנה שמצטופפת בתוך קופסת הרחבה שלה. לכן הנענו כדור בצורה נאה מסביב, כמו בכדורסל, ועם כמה שזה ישעמם מנדרילים ומילאנזים מתוסכלים, זוהי הדרך הנכונה להתנהל מול משחק הגנה שכזה.

הגול של תיאגו סילבה מעצבן, מרתיח, whatever. בלעדיו סביר להניח שהיינו משבחים את בארסה על משחק טוב באופן כללי, ואת זה אנחנו צריכים לקחת הלאה. לגרום לאלופת איטליה להראות כמו נומאנסיה זה לא דבר של מה בכך. משחק הלחץ השתפר מאוד במחצית השנייה, וגם הצירופים, אנחנו רק בתחילת העונה ולכן טענות על שובע וכו’ אינן רלוונטיות.

יהיה בסיידר חברים. הטענות על סדקים של מר”ן שגיא כהן, נובעות כנראה מסדקים שיש לבחור בפדחתו.

 

הטוב: נראנו באמת טוב בסך הכל.

 

הרע: השורה התחתונה.

 

המכוער: האם באמת נראה לכם שלא היה פאול במהלך לקרן האחרונה של מילאן? ועוד כאלה וכאלה החלטות שיפוט מעניינות.

 

ההרכב:

ואלדס (5).

דני אלבס (6), בוסקטס (4), מסצ’ראנו (4), אבידאל (8).

צ’אבי (7), קייטע (5), אינייסטה (6).

מסי (7).

פדרו (4), וייה (6).

 

מחליפים: ססק (6), פויול (6), אפלאיי (5).

 

89,861 צופים בקאמפ נואו.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023