בני מסכם את המשחק המאכזב בבילבאו

כולם בתגובות אחרי המשחק דיברו על צ׳אבי. האם צ׳אבי האשם היחידי בהפסד לבילבאו? לא חושב, אבל יש לי כמה תלונות אליו. לבנדובסקי כבש עם הרבה מזל, אבל כל אוהדי בארסה יודעים שההתקפה בלעדיו נראית הרבה יותר דינמית. למרות שהוא נראה לא טוב אתמול, עדיין הייתי פותח עם ז׳ואו פליקס בגלל שאתלטיק היא לא יריבה מתגוננת אלא כזאת שמאפשרת משחק מעבר והתקפות מתפרצות. את שאר ההרכב לא הייתי משנה, אין שחקן יותר טוב בספסל.

זה נשכח בגלל ההמשך, אבל המחצית הראשונה של ברצלונה הייתה טובה יותר. חוץ מהשער בילבאו לא איימה על השער של פנייה בכל המחצית והשליטה הייתה של בארסה. במחצית השנייה אחרי ה 2-2, הקבוצה של צ׳אבי לא הצליחה להתגבר על המומנטום, למרות שלאמין ימאל כמעט וסידר למועדון מקום בחצי הגמר משום מקום.

אני חושב לעצמי מה צ׳אבי יכל לעשות כדי למנוע את הלחץ הגובר של אתלטיק והדחיפה של הקהל? אולי מעבר לארבעה קשרים. אבל פרמין לא יכל להכנס בגלל חוק שלושת שחקני הנוער והאלטרנטיבות סרג׳י רוברטו ואוריול רומאו לא עומדות באותו רמה של שאר הקישור. האוהדים של בארסה אוהבים להתלונן אבל אם תבקש מהם פיתרונות אמיתיים מהסגל הנוכחי, יהיה להם קשה להציע משהו.

אני חושב שצ׳אבי טעה בחילוף של לאמין אבל הוא אפשר להבין כי הוא היה נראה מותש. זה עצוב שבארסה תלויה בילד בן 16, היחיד שמסוגל לייצר סכנה מהאגף. לא פראן ולא פליקס הצליחו לעשות משהו דומה מהצדדים והדבר היחיד שהיה אפשר לעשות זה להרים כדורים סתמיים.

עד כאן התלונות לצ׳אבי. המאמן תמיד אשם כמו שהוא אמר בעצמו, אבל יש לדעתי גבול לכמה המאמן יכול לשלוט בקרקס ברחבה בדקה הראשונה או לפצות על חוסר הביטחון של אינאקי פנייה בכדורי גובה שספג בצורה מביכה את השער החשוב ששינה את המומנטום של המשחק. גם השער השלישי הגיע אחרי איבוד כדור ואולי עבירה על סרג׳י רוברטו.

אוהדי בארסה יכולים להיות מרוצים מאוד מההופעות של הקטור פורט, פאו קובארסי ולאמין ימאל. קשה לצפות מילדים כאלה לשחק עם ביטחון בהר געש כמו הסאן מאמס, אבל הם עשו זאת בהצלחה. גם ביום קשה כזה, יש עדיין דברים שאפשר להתגאות בהם.

טור אורח

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023