הביאו את הדרבי

נגד 12 שחקנים של אספניול, בארסה הביאה גם את הדרבי עם 0-2 חלק. מסי וניימאר כבשו.שבועיים אחורה, רמון סאנצ’ס פיחואן: בארסה מובילה 0:2 על סביליה אחרי חצי שעה, מאבדת את היתרון ושומטת שתי נקודות.

 

היום: משלימים 7 נקודות מתוך 9 אפשריות מ-3 משחקים קשים: סביליה, ולנסיה ואספניול. אז מה עכשיו? נותרו לנו עוד 5 מחזורים – 3 בבית (חטאפה, סוסיאדד ודפור) ו-2 בחוץ (קורדובה ואתלטיקו). צריך לקוות שאתלטי תסגור עניין עם הכרטיס לצ’מפיונס עוד לפני שאנחנו מגיעים לוויסנטה קלדרון, ועוד יותר מזה – צריך לקוות שמתאו לאהוז לא יקבל צ’ופר על הביזיון שראינו בדרבי, וינהל את המשחק במחזור הלפני אחרון. אצל ההתאחדות הספרדית גם זה יכול לקרות.

 

המשחק הזה מול אספניול היה מוקש רציני. גם דרבי, גם הפריקוס המאוסים שרק רוצים לדפוק לנו את האליפות וגם רגע אחרי הגרלת הצ’מפיונס וכל סיפורי באיירן ופפ. אבל בסופו של דבר רק קבוצה אחת הייתה על המגרש במחצית הראשונה, בה בארסה שיחקה נהדר. אספניול הייתה בדיחה, חילופי המסירות בין מסי, סוארס וניימאר היו אדירים וזה היה יכול להיגמר בהרבה יותר מ-0:2. מסי היה אדיר, הדגים שוב את ראיית המשחק הפסיכית שלו וסוארס הראה איך מבשלים בלי לגעת בכדור. שני השערים היו מהלכי כדורגל גדולים.

 

 

במחצית הראשונה מסי שיחק באמצע מאחורי סוארס ולא בצד ימין. חצי הגמר זה סיפור אחר לגמרי, אבל מעניין איך פפ “יתקוף” את זה.

 

בתקופה האחרונה גם אינייסטה מצטרף אל השלושה האלה עם יכולת נהדרת. אחרי הכל, אוטוטו מאני-טיים. ולא ממש במקרה, זה קורה כששלושת הקשרים הפותחים של בארסה מסיימים את המשחק עם מיקום ממוצע בתוך עיגול האמצע. עוד כמה דקות וגם מסי היה מצטרף אליהם (בזכות התפקוד שלו כקשר אחרי ההרחקה). ממש לתפארת הפפ.

 

וכמה מילים על הכרטיס האדום. כן, מתאו לאהוז הוא בושה וחרפה. שופט שיכור מכח שבא להראות מי הבוס בלי להבין שהחוק הבסיסי למשחק טוב של שופט הוא זה שלא שמים לב לקיום שלך על הדשא במשך 90 דקות. כשרונאלדו מקניט אותו עם התנהגות שאין לה מקום בספורט (אף ספורט) שרואים ילדים, הוא אפילו לא נענש. כשג’ורדי אלבה אומר לו כמה מילים (הדיבור הוא שג’ורדי אמר: “תמיד אותו דבר”) הוא מקבל אדום. ולא, זה שהקטור מורנו קיבל את אותו “טיפול”, לא הופך את זה לשוויוני.

 

אין ויכוח שמתאו לאהוז הוא שופט בדיחה, אבל ג’ורדי אלבה יצא לא פחות דביל מכל הסיפור הזה. בשביל מה אתה צריך את זה? אתה יודע עם מי יש לך עסק (גם בקלאסיקו הוא נתן לו צהוב על ויכוחים), אתה מוביל 0:2. בעטת בכדור? קיבלת צהוב? שתוק ורוץ בחזרה להגנה. זו עוד דוגמא לכמה זה קל לעצבן את אלבה וכמה שהוא מאבד את זה בלהט הרגע. לא פעם ראשונה שזה קורה לו, לא מהשחקים החכמים שיש בבארסה והוא חייב ללמוד כבר לקח מהשטויות האלה.

 

נ.ב.

פעם עשירית ברצף שבארסה משחקת בחוץ עם תלבושת החוץ. למה? כי להנהלה שלה – בפעם המיליון – אכפת יותר מהכסף מאשר מדברים כמו, נניח, צבעים שמזוהים עם המועדון. הגיוני לשחק עם כתום מול אספניול שמופיעה עם כחול-לבן. הגיוני כמו להחתים את דוגלאס.

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023