הדברים המעניינים של פיקה מראיון ב׳לה סונטה׳

פיקה התראיין לתוכנית הבידור ׳לה סונטה׳, הנה הפנינים:

⬅️ נשאל האם ברתומאו היה הנשיא הכי גרוע בהיסטוריה: ״לא יודע, כנראה. ממה שאני ראיתי הוא חייב להיות ברשימת הגרועים בוודאות. כולנו עושים טעויות, אבל במנדט שלו, בארסה לא הייתה איפה שהיא צריכה להיות״.

⬅️ ״השנה האחרונה עם פפ הייתה מלווה במתח והייתה הכי גרועה שלי מקצועית. התחלתי לצאת עם שאקירה ושם היחסים שלי עם פפ השתנו קצת”.

⬅️ ״אני אפרוש בבארסה. זאת יכולה להיות העונה האחרונה שלי. אני חי שנה אחרי שנה. אני לא יכול להבטיח שאני אהיה כאן בעונה הבאה. ברגע שלא אוכל להעניק הכל לקבוצה, אלך. אני יודע מתי אני טוב ומתי אני רע״.

⬅️ ״אריק גארסיה יהיה בלם גדול בבארסה. הוא יכול לעשות כאן קריירה. הוא נוצר בשביל בארסה״.

⬅️ ״במצב שלנו עכשיו, קומאן הוא המאמן המושלם״

⬅️ ״ליאו התקשר אלינו ואמר שהוא עוזב. לא התערבנו בזה. מה שאני רואה שהמשקל של הפייר פליי היה גדול יותר ממה שחשבנו. כשיצאתי לחופשה ההסכם שלי על קיצוץ השכר היה כבר סגור״.

⬅️ ״לאומטיטי יש את כל הזכות האם לעבור ניתוח או לא. לפעמים חסרה לנו אמפתיה. הגישה שלו היא נהדרת, הוא לא החמיץ אימון אחד. מבקרים אותו הרבה אבל מי חתם לו על החוזה? הנשיא שבחרו הסוסיוס. כל אנשי הכדורגל היו מחדשים חוזה לאומטיטי באותה תקופה. מי שהכי נדפק זה אומטיטי עם הברך שיש לו״.

⬅️ ״הפקנו את הסרט ׳ההחלטה׳ בידיעה שגריזמן מגיע ב-100 אחוז לברצלונה. זה היה חרא שאתה לא מצפה לו, אבל היה שינוי של 180 מעלות בהחלטה שלו ובסוף הוא לא הגיע״.

⬅️ “אני ישן עירום, תמיד״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023