הדברים של קומאן לפני פתיחת העונה

ברביעי הקרוב בארסה תשחק את משחק הקדם העונה הראשון שלה, באיצטדיון יוהאן קרויף נגד נסטיק. המאמן ההולנדי התפנה לדבר על העונה השנייה שלו שנמצאת בפתח.

“אנחנו מועדון שמנסה לשחק בצורה טובה, אטרקטיבית אבל יש לנו את האחריות לזכות בדברים חשובים״.

״לשחקנים הותיקים ביותר יש מקום בסגל, הם הראו זאת בעונה שעברה וחשוב שהם יהיו איתנו. במועדון כמו בארסה, צריך להיות איזון בין שחקנים ותיקים לשחקנים צעירים״.

״מסי הוא חלק קריטי, הוא הקפטן ודוגמא לכולם. התרומה האפקטיבית שלו הייתה עצומה אחרי פתיחה בעייתית בגלל המצב שלו. הוא ממש רצה לזכות בקופה אמריקה, הוא השחקן הטוב בעולם והוא רגיל לזכות בתארים אבל זה היה מיוחד. בשבילי הוא הפייבוריט לזכות בכדור הזהב״.

״ההגעה של אגווארו חשובה, הוא שחקן מנוסה ומסוכן ברחבה. חשוב שהוא יהיה במצב פיזי טוב והמטרה שלנו היא לשמור עליו בכושר טוב״.

״אני מכיר את ממפיס היטב, יש לו הרבה אישיות, פיזיות, מהירות ויכולת לשחק בכמה עמדות. הוא מגיע בגיל המושלם כדי להראות זאת״.

״אריק רשם טורניר יורו טוב. למרות הגיל הצעיר שלו יש לו כבר הרבה ניסיון, הוא דומה לי. מאוד טוב עם הכדור ויכול לעזור לנו בבניית המשחק. יש לו עתיד גדול לפניו״.

״אמרסון הוא אחד המגנים הטובים בליגה והוא זומן לסגל של ברזיל עם כל הכוכבים שיש שם. הוא יתן לנו מימד פיזי״.

״היורו של פדרי היה פנומנלי. בגיל 18 הוא שיחק את כל המשחקים עם בגרות יוצאת דופן. הכדורגל שלו משתפר והוא ילד מאוד רגוע. הוא חי בשביל הכדורגל, הוא דוגמא לאיך שחקנים צעירים צריכים להתנהג בברצלונה״.

״יחד עם זאת, הוא שיחק הרבה. נהיה חייבים להעניק לו מנוחה, מנוחה שכולם צריכים בקיץ. פפ גווארדיולה אמר שלשחק בשתי טורנירי קיץ זה יותר מדי, אבל לא יכלנו לעשות שום דבר בנידון״

״פרנקי דה יונג צריך להמשיך בדרך שלו. הוא לקח צעד גדול קדימה בעונה השנייה שלו, שיפר את המשחק ההתקפי שלו. הוא חייב לכבוש 3-6 שערים בעונה״.

״לאנסו היה מזל רע עם הברך. יש לו עוד זמן לחזור להתאמן איתנו, חשוב שהוא יחלים כמו שצריך. הוא צעיר, יש לו עתיד גדול לפניו״.

״אני מאוד מאוכזב מהפציעה של דמבלה. מעבר לכך, יש מצב בעייתי עם החוזה שלו. הוא העניק לנו הרבה בעונה שעברה והוא שחקן שונה ממה שיש לנו. זה מצב מצער״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023