ההגנה: מבט עמוק על הסגל של ברצלונה לקראת עונת 20/21.

בפרק 17 של הפודקאסט שלנו דיברנו ארוכות על מצב הסגל של ברצלונה. חובת האזנה: https://bit.ly/fcbpd17

וזה הזמן לתת את הדעה שלכם, נתחיל בהגנה:

⬅️ שוערים:

טר שטגן. בן 28. חוזה עד יוני 2022. בארסה נמצאת במגעים להארכת החוזה שלו כבר חודשים, עדיין יש כמה חילוקי דעות (בארסה רוצה להפחית בשכר שכבר סוכם בגלל הקורונה) אבל הגרמני רוצה להישאר והנשיא ברתומאו אמר בראיון האחרון לבארסה TV שהחוזה החדש שלו עד 2025 כבר סגור. בסיום העונה עבר ניתוח אחרי שסחב כאבים ברגל ימין במשך תקופה והוא יחמיץ את המחזורים הראשונים של הליגה.

נטו. בן 31. הגיע בקיץ שעבר תמורת 35 מיליון יורו (29+6) בעסקת המכבסה עם סילסן, בחוזה עד 2023. לפני הפגרה הרושם היה שימכר, אבל כרגע זה נראה פחות סביר עם הפציעה של טר שטגן שתגרום לו להחמיץ את פתיחת העונה. כמו כן, אין לו ממש מתעניינות.

איניאקי פנייה. בן 21. חוזה עד יוני 2021. השוער של בארסה ב’ נמצא במועדון כבר 8 שנים וצפוי להמשיך בדינמיקה של הקבוצה הראשונה, כגיבוי כמובן.

⬅️ מגנים:

נלסון סמדו. בנובמבר יחגוג 27. לפני שחודשה העונה, ניסו לדחוף אותו למועדונים אחרים בעסקה או טרייד במטרה לאזן את הספרים. כשזה לא עבד, דיברו על הארכת חוזה שבדרך, עד שקרה מה שקרה בליסבון. ברתומאו הגדיר אותו כ”בלתי עביר” בראיון האחרון, אבל אנחנו יודעים שבשבועות האחרונים מנדש המשיך לחפש לו קבוצה – ואם תגיע הצעה מספקת (30+ מיליון יורו) הוא בהחלט יוכל להימכר.

סרג’י רוברטו. בן 28. חוזה עד יוני 22. העתיד שלו היה קצת באוויר בסיום העונה, אבל הוא ממשיך. היו דיווחים על כך שבארסה רוצה לפתוח את החוזה שלו, כשאופציה אחת שמסתמנת היא להאריך לו את מס’ השנים ולחלק את השכר הנוכחי שלו (בסביבות 10 מיליון שנתי) לאורך יותר שנים. נראה.

כמו בכל קיץ מחדש, שמענו בתקשורת שהמאמן רוצה אותו בעונה הבאה בקישור וגם הפעם זה לא שונה: קומאן התרשם ממנו מאוד, היללו במונדו שופרטיבו.

ג’ורדי אלבה. בן 31. בצעד תמוה (אבל מובן בהנהלה של חלמאים), קיבל בעונה שעברה הארכת חוזה ארוך טווח ל-5 שנים (עד יוני 2024), כשיהיה בן 35 וחצי. גם העתיד שלו לא היה בטוח אחרי ביקורות רבות שספג אבל מכירה שלו תהיה מסובכת מאוד והוא ישאר. בארסה עשויה לנסות להפחית גם במשכורת שלו כדי להוריד את תקציב השכר (בסביבות 9 מיליון יורו בעונה).

ג’וניור פירפו. בן 24. הגיע בקיץ שעבר מבטיס תמורת 30 מיליון יורו (18+12) בחוזה עד 2024, אבל אחרי העונה האחרונה יחפשו למכור אותו או להכניס בעסקה מסוימת (הוא כן הגיע לסיכום מאוד ראשוני עם אינטר). קיים סיכוי שישאר. בינתיים אין התפתחות בנושא הזה ולא ברור אם הוא בתכניות של קומאן, נדע יותר לקראת סיום קדם העונה. כרגע גם אין דיבור על מחליף אחר.

מוסא וואגה. בן 21. חוזה עד 2023. המגן הימני הסנגלי שהגיע לבארסה ב’ מאקדמיית אספייר הקטארית הושאל באמצע העונה החולפת לניס מהליגה הצרפתית וחזר לבארסה הקיץ. הוא נמצא בשוק ההעברות ויש דיבור על מועדונים כמו בשיקטאש או ווסטהאם, אבל כרגע בארסה לא קיבלה הצעה מספקת – ולא נשללת האפשרות שיישלח לעוד השאלה.

חואן מיראנדה. בן 20. חוזה עד 2023. המגן השמאלי שגדל בבארסה הושאל לשאלקה בעונה האחרונה ואמור לעזוב, עדיפות למכירה קבועה (עם אפשרות שיהיה סעיף רכישה בחזרה), אבל קיים סיכוי שיושאל שוב.

אמרסון. בן 21. המגן הימני הברזילאי הגיע בעסקה מכובסת בה הושאל לשנתיים לבטיס, עד סיום העונה הבאה. חוזה עד 2024. בארסה תצטרך לשלם קנס של בערך 9 מיליון יורו אם תרצה להחזיר אותו העונה אבל זו אופציה שלא נשקלת. מחפשים למכור וכבר היה מו”מ מתקדם עם מילאן, בו נאמר שבארסה דרשה עליו 30 מיליון יורו (כי תצטרך לשלם שליש מהסכום הזה לבטיס), אבל הוא נעצר כרגע בגלל שהדרישה הייתה גבוהה מדי עבור האיטלקים.

⬅️ בלמים:

ג’רארד פיקה. בן 33. חוזה עד 2022. למרות שהיה היחיד לדבר על דם חדש אחרי באיירן, כל ההערכות הן שהתפקיד בקבוצה של הקפטן השלישי נשאר על כנו מבחינת קומאן. גם במקרה שלו נבדקת אפשרות להורדה בשכר (מרוויח בסביבות 13 מיליון), אבל זה לא בראש סדר העדיפויות.

קלמנט לנגלה. בן 25. חוזה עד 2023. ימשיך בקבוצה.

סמואל אומטיטי. בנובמבר יהיה בן 27. חוזה עד 2023. הצרפתי שסירב לעבור ניתוח, נמצא בראש רשימת ההעברות – אבל כרגע אין שום מחזרות באופק בשל השכר הגבוה שלו (אותו לא יסכים להוריד) ומצב הפציעות שלו. הוא רוצה להישאר. בארסה גם לא באמת יכולה לחסל את החוזה שלו כי ידרוש פיצויים מלאים בשווי השכר שנותר לו, כך שכרגע האופציה הכי ריאלית היא כן לנסות לדחוף אותו באיזה טרייד. מצב ביש.

רונאלד אראוחו. בן 21. חוזה עד 2023. הבלם האורוגוואי יקבל קידום רשמי לקבוצה הראשונה בעונה הקרובה וישאר כגיבוי בהגנה. החל להתאמן עם הקבוצה הראשונה תחת ואלוורדה והמשיך עם קיקה סטיין. שניהם תפסו ממנו מאוד.

טודיבו. בן 20. חוזה עד 2023. הבלם הצרפתי שהגיע בקול תרועה מטולוז אבל הושאל לשאלקה בעונה האחרונה צפוי להמכר כדי להרוויח כסף, כמו שתוכנן לגביו מלכתחילה. ישאר רק אם פתאום יקבל במה בקדם עונה וירשים את קומאן שמדובר בנסטה הבא.

⬅️ רכש:

הבלם אריק גארסיה יחזור בסבירות גבוהה. צריך למכור לפני, אבל עם השחקן והמשפחה שלו הכל כבר מסוכם. סיטי לא צפויה להערים יותר מדי קשיים.

פנטזיות:

דוד אלאבה מסרב להאריך חוזה בבאיירן, דסט עומד על המדף באייאקס, אופמקאנו עם סעיף שחרור יחסית נוח, את כל אלה ההנהלה של בארסה פחות לוקחת בחשבון.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023