הכבש ה-16 מיליון והצינור שאכלנו מעסקת פיאניץ׳

שי:

דה בריינה, דה חאה, סטרלינג. אלה שלושת השחקנים היחידים בפרמיירליג שקיבלו שכר גבוה יותר מפיאניץ׳ העונה. תנו לזה לחלחל רגע.

על חגיגת השכר בתקופת ברתומאו (שלא מאפשרת למועדון להעביר את החוזים של מסי, אגווארו, ממפיס, אריק גארסיה ואמרסון בבקרה התקציבית של הנהלת הלה ליגה) דיברנו מספיק והאמת שגם הזהרנו מפניה עוד בעידן סנדרו רוסיי. סגן הנשיא דאז ג’ורדי מויש הגן ואמר שבארסה שואפת להחזיק את השחקנים הטובים בעולם ולתגמל אותם בהתאם, “בכל זאת, מדובר על מועדון של מיליארד יורו הכנסות”.

כוכב הצפון הזה, ׳מיליארד יורו הכנסות׳, גרם להם לפזר צ׳קים ללא כיסוי, בלי גרם של מחשבה עתידית. אתם יודעים מה? הם בוודאות אמרו “פאק איט, אנחנו לא נהיה פה אחרי 2021, זה כאב ראש של מישהו אחר”.

הם זרקו מאות מיליונים לפח בשיא ההכנסות של המועדון – אבל זה לא היה המהלך הכי גרוע שלהם. חבורת המושחתים הזאת, בעיצומה של הקורונה, רקחה את עסקת המכבסה של ארתור ופיאניץ׳.

בשביל לרשום הכנסות של 70 מיליון יורו בספרים, הם כבלו בשלשלאות ברזל את המועדון לפיאניץ׳ בחוזה עד 2024 בו הוא אמור להרוויח לא פחות מ-64 מיליון יורו, מחיר של 2 מטוסי F-16!

ולא רק זה, בסוף 2024 הוא יהיה פאקינג בן 35.

שתבינו, זה שכר גבוה יותר משל מוחמד סלאח, יותר מזה של הארי קיין, יותר מואן דייק, יותר מברונו פרננדש. פאק, אפשר להכניס שם כמעט 10 פיל פודנס ו-3 ג׳ק גרילישים.

והדבר העצוב הוא שזה רק אגוז אחד שלאפורטה יצטרך לפצח בהמשך הקיץ, בנוסף לשאר האגוזים של אוכלי החינם הנוספים.

תודה_ברתומאו

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023