המדריך השלם והשקוף: איך מגיעים למשחקי רבע גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לפאריס סן ז׳רמן

גזור ושמור ✂️ לאוהדים שמתכננים לטוס לרבע גמר ליגת האלופות נגד פאריס סן ז׳רמן, הכנו לכם מדריך שקוף שיסביר לכם הכל. תנו בלייק ושתפו חברים!

🎟️ מתי יהיו כרטיסים באתר הרשמי של בארסה למשחק בברצלונה ב 16/4?

המכירה לחברי המועדון נפתחה ברביעי, ה-20 במרץ. המכירה לקהל הרחב תחל ב-21 במרץ (חמישי) בשעה 12:00 בצהריים. בשביל לכסות הפסדים ולמקסם רווחים, במועדון נקבו במחירים מאוד גבוהים יחסית: 179 יורו לכרטיס הכי זול מאחורי השער ו 399 יורו לכרטיס הכי יקר בטריבונה. בדרך כלל חברי המועדון לא מחסלים את כל הכרטיסים במכירה המוקדמת ותמיד נשארים עוד כרטיסים.

לגבי איפה לשבת באיצטדיון בהר היהודים, תמיד כדאי ללכת על הטריבונה קומה 1-2 או בלאטרל (בצד השני). לא ללכת על קרנות ובטח לא מאחורי השער, לא רואים משם כלום. עוד פרטים במדריך המלא שלנו.

💶 מה מחירים?

בסיבוב הקודם נגד נאפולי הכרטיסים הגרועים מאחורי השער עלו 60 יורו והיקרים ביותר בטריבונה (עם הגג) עלו 179 יורו. במשחק הזה בארסה הכפילה ושילשה מחירים: 179 יורו לכרטיס הזול ביותר מאחורי השער ו 399 יורו לכרטיס היקר ביותר.

🏨✈️ מה לגבי טיסות ומלונות?

בדרך כלל ההמלצה הגורפת במשחקים שיש להם תאריכים ידועים מראש, הוא להזמין טיסות בנפרד (לחפש בגוגל טיסות / skyscanner) ולהזמין מלון בנפרד (יש אלפים בברצלונה, במגוון מחירים דרך אתרי המלונות כמו בוקינג, אקספדיה ו Trivago) – זה תמיד יוצא יותר זול מחבילה כזאת או אחרת. לגבי טיסות חשוב מאוד להזמין דרך חברת התעופה ולא דרך סוכן צד שלישי.

אבל כעת בגלל המלחמה, יש יותר מדי ביקוש ביחס להיצע המוגבל + יש סוכני נסיעות שכבר הזמינו מקומות מראש בטיסות הישירות של אל-על וארקיע וגורמים למחירים להרקיע עוד יותר.

אם מצאתם חבילה של טיסה ומלון (ללא כרטיס) במחיר שיוצא לכם יותר זול מלהרכיב לבד, לכו עליה. חשוב לבדוק שמדובר בטיסה ישירה (עדיף על פני קונקשן של 8 שעות בפראג / לרנקה / ברלין) ובמלון מרכזי, יש נטייה לסוכניות לדחוף אתכם במלון מרוחק בצפון או מערב העיר ברצלונה.

🎟️ מה לגבי כרטיסים למשחק בפאריס ב 10.4?

חברי הפנייה הרשומים בישראל זכאים לשבת ביציע החוץ של ברצלונה בפארק דה פראנס במחיר עלות של גג 80 יורו. יש לכם טופס בדף של הפנייה. למי שתוהה, לא ניתן להירשם למועדון במהלך העונה, רק בקיץ.

למי שאינו חבר רשום של ברצלונה, אין אפשרות לשבת ביציע ברצלונה, אבל באתר הרשמי של פאריס ימכרו כרטיסים לשאר חלקי האיצטדיון בשבוע הקרוב. בדרך כלל לא מדובר בכרטיסים יד ראשונה (רובם מחוסלים על ידי המנויים) אלא באתר הרשמי שלהם יש מרקטפלייס רשמי של כרטיסים יד שנייה רשמיים מהאוהדים של פאריס. בדרך כלל המחירים שלהם גבוהים ב 30-60 אחוז, איזור ה 200-300 יורו.

🏨✈️ מה לגבי טיסות ומלונות?

פאריס היא עיר יותר נגישה מברצלונה מבחינת תחבורה, ככה שאפשר להגיע אליה גם ברכבות ממגוון יעדים ברחבי אירופה, קחו את זה בחשבון כשאתם מחפשים טיסה.

🎟️ האם אתם ממליצים על אתרים של ספסרים לכרטיסים?

התשובה היא לא. לצערנו לאורך השנים ראינו מגוון של אוהדים שחוו מפחי נפש מכל מיני אתרים כאלה ואחרים. לכן, ההמלצה הגורפת היא רק לקנות כרטיסים רק באתרים הרשמיים – זה תמיד הכי זול ויש אפס סיכוי למפח נפש אחרי ששילמתם הרבה כסף כדי להגיע למשחק עצמו.

בהצלחה!

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023