הנקודות של שי אחרי הניצחון הדחוק בפורטו

1. בניגוד למסורת של השנים האחרונות במשחקי החוץ בליגת האלופות, אתמול איכשהו אלילת המזל הייתה איתנו והלכנו לישון עם תחושה מעורבת של אושר רגעי עם טעם של קיא בפה.

2. ניצחנו משחק חוץ בליגת האלופות נגד יריבה אולטרה ביתית ובלי 2 שחקני הקישור הכי חשובים שלנו + לבנדובסקי + ראפיניה. זה הישג, אבל יש לא מעט תמרורי אזהרה מהמשחק הזה:

3. בראש ובראשונה, קיבלנו תשובה ל׳האם אוריול רומאו מסוגל להחזיק קישור אחורי במערך 3 קשרים נגד יריבה איכותית במשחק חוץ והתשובה היא ׳פאקינג בשום פנים ואופן לא׳.

4. פרנקי דה יונג נהנה מאוריול רומאו וגם אוריול רומאו נהנה מפרנקי דה יונג. בלי הניידות של ההולנדי, אוריול רומאו צריך להתחיל לסמוך על הקולנועית שתנייד אותו ממקום למקום ואתמול זה היה נראה רע. הוא שחקן איטי, את זה ידענו מראש, אבל כשיש מרחבים פתוחים מסביבו זה ממש בולט לעין.

5. מעבר לאיטיות, אוריול רומאו לא נייד גם בבילד אפ של ברצלונה. אם תשימו לב, אחרי שהוא מקבל את הכדור ומעביר אותו קדימה, קשה לו לנוע לעמדה הבאה שמתבקשת ממנו בקישור של 3 שחקנים. זה ממש נראה כאילו הבטריה של השלט שלו גוססת ועומדת להתנתק.

6. זה גרם לגאבי וגונדואן לעבוד *הרבה* יותר קשה בלכסות שטחים שרומאו מאחר להגיע אליהם ופגע בכל משחק הצירופים.

7. בדקה ה-70 צ׳אבי החליט להחזיר את גונדואן לעמדת הקשר האחורי ולהחליף את רומאו בצדיק סרג׳י רוברטו. זה לא שיפר בכלום את הקישור של בארסה, אבל זה אולי מלמד שצ׳אבי הולך לוותר על רומאו במשחקים מהסוג הזה עם 3 קשרים (כבר עשה זאת נגד סביליה). בכל אופן, אסור בתכלית האיסור לעלות עם רומאו כקשר אחורי בודד במשחקים הגדולים הבאים, בטח לא בקלאסיקו.

8. תאקלים גדולים של קונדה ואראוחו, לגמרי בהיילייטס של המשחק. אבל עם קישור שמסוגל להחזיק בכדור ולא להעביר אותו בחזרה היינו כנראה מפחיתים את המצבים האלה.

9. אם היינו מתחלפים בצדדים עם אוהדי פורטו, כנראה שהיינו מתעצבנים יותר מהשיפוט של אנתוני ׳מתיאו לאוז׳ טיילור. מתיאו לאוז המקורי היה שורק בוודאות לפנדל על המשיכה של קונדה.

10. אנחנו תכף 30 שנים עם שגיא כהן בליגת האלופות. 30 פאקינג שנים. לא מגיע לצופים פרשן טוב יותר? לא מגיע לנו פרשן שלא מביע את שאיפות הווינר חסרות האובייקטיביות שלו במהלך השידור? יש שם איזה אחד אורי קופר / הכל מקצועי שמסוגל לספק תפוקה ראויה פי כמה וכמה.

11. אלה חלומות באספמיה. צריך להפנים שנכון להיום מדובר באולפן שהחליט להפוך את הכוכב האדום *בלגרד* לקבוצת הבית של ׳ערוץ הספורט של ישראל׳, תוך כדי שהוא דורס את כל יומרותיהם של אוהדי הכדורגל הממוצעים שבסך הכל רוצים לשבת עם בירה בסלון, לראות גולים בלי לחכות ל-1 בלילה, לקבל תובנות אמיתיות ולחייך פה ושם. זה מה שמקבלים באירופה ובארה״ב, זה לא כל כך מסובך.

12. ויסקה בארסה, לנצח ❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023