הנקודות של שי למפלה נגד פרנקפורט

הנקודות של שי:

  1. איזו חלחלה עוברת בגוף כשרואים את אוהדי פרנקפורט צובעים את הקאמפ נואו בלבן (לא פחות ולא יותר). חריסטו סטויצ׳קוב אמר שהוא לא ראה דבר כזה מהתקופה שלו בשנות ה-90, והאמת שגם אני.
  2. דיברתי עם אנשים בברצלונה שאמרו שעבור רב המנויים, הליגה האירופאית פשוט לא מעניינת. חלק מהם סיפסרו מנוי אחד עבור גרמני ב-700 יורו. חלק עזרו (!!) לגרמנים לקנות באתר הרשמי בגלל שבארסה חסמה אותם. כן, כן, עד כדי כך.
  3. ראינו כבר סימנים מוקדמים במשחק בסיבוב הקודם נגד גלטסראיי, שם אלפי טורקים הסתנננו לקאמפ נואו בלי בעיה. אמש, עם מרחק טיסה של שעתיים ומנויים שהם לא פחות מגיס חמישי, הדרך של הגרמנים ליציע הייתה קלה מאוד.
  4. וגם על המגרש לרגעים, זה היה נראה קל מדי. פרנקפורט יישמה את תוכנית המשחק של המשחק הראשון, זאת ששיבשה את המשולשים של בארסה באמצע ואת האופציה של בוסקטס למסור בין הקווים. פדרי נגע בסך הכל 23 פעמים בכדור ב-45 דקות, זה נתון משוגע. להשוואה בקלאסיקו האחרון הוא נגע פי 2 יותר.
  5. ועדיין, היו רגעים בהם בארסה יכלה לחזור למשחק ופשוט בעטה בדלי. כל מה שיכול להשתבש, השתבש, כל מה שהיה לאובה לכבוש, הוא החמיץ והקבוצה לא הצליחה לייצר מומנטום, שלרגעים יכולתם לחוש בו אחרי השער של בוסקטס.
  6. מינגסה כמגן ימני התברר כהחלטה אומללה של צ׳אבי. לא יודע להגן, לא יודע לתקוף, משאיר חורים, לא מסוגל לחפוף את דמבלה. אסון. בהתחשב בכך שהאלטרנטיבה הייתה לנגלה באמצע עם אריק ואראוחו בצד, כנראה שזה הייתה האופציה הפחות טובה.
  7. יכול להבין את ההחלטה של פדרי את גאבי באמצע, השניים שנכנסו נגד לבאנטה והפכו את המשחק. אבל נראה שמעבר להרכב, צ׳אבי לא הביא פיתרונות ממשיים למה שהתחולל בגרמניה.
  8. אתמול חזינו גם בקריסה המנטלית הראשונה תחת צ׳אבי. אחרי השער השלישי ניכר בבירור שהרוח יצאה מהמפרשים. הוא דיבר אחרי המשחק על להחליף את הצ׳יפ והמשחקים הקרובים יהיו מבחן לראות איך הוא מרים את הקבוצה אחרי הנוק-אאוט הזה.
  9. צ׳אבי דיבר במסיבת העיתונאים על כך ש״ההפסד הזה לעולם לא יקח ממני את הדרך שבה אנחנו צועדים״. הוא עשה טעויות, הוא עוד יעשה טעויות, אבל אי אפשר שלא להאמין לו.
  10. רמי וויץ שבר שיאים של חוסר אובייקטיביות עם הריקוד על הדם של בארסה. במה זה תורם לאיכות השידור שלך?
  11. ויסקה בארסה, תמיד ❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023