הנקודות של שי לניצחון הגדול בפאריס

הנקודות של שי לניצחון הגדול בפאריס, ויש הרבה כאלה ⬅️

1. ״אני בלחץ אטומי״, ״הלכתי לשירותים 4 פעמים״, ״עישנתי קופסא / 4 גרם רק כדי להעביר את הזמן״, אלה חלק מהדברים שקראתי ושלחו לי ביממה האחרונה – נראה שהרבה זמן לא היה לאוהדי ברצלונה משחק *כזה* עם ציפייה כזאת שאולי הפעם, באמת הפעם, נקבל הופעה אמיתית של ברצלונה באירופה בלי לבעוט בדלי / לבכות על שיפוט עוין – ועוד במשחק חוץ.

2. ובארסה הופיעה, בערך 70% מהמשחק (וארחיב על זה טקטית בהמשך), אבל עצם העבודה שלא רעדו לה הרגליים ברב ההתמודדות ובמיוחד העניין שהיא עשתה רמונטאדה בפאריס – יש כאן שילוב של בגרות קבוצתית והמומנטום המאוד חיובי שהיא נמצאת בו כרגע. שאפו.

3. לואיס אנריקה טעה בהרכב הפותח שלו עם ההצבה של מרקו אסנסיו כ׳9׳ מזויף במקום ברדלי ברקולה (חזר מפציעה). הספרדי כמעט ולא הורגש וגם הניסיונות שלו לחלופי מקום עם דמבלה ואסנסיו נראו לא טוב.

4. לואיס אנריקה הגיב טוב מאוד במחצית השנייה עם הכניסה של ברקולה וחזרה למערך שהצליח לו נגד סוסיאדאד: ברקולה ואמפבה מקדימה ודמבלה כ- ׳10׳ מאחוריהם. הוא גם הסיט את מרקיניוס בחזרה לעמדת הבלם והזיז את לוקאס הרננדס ימינה.

5. פתיחת המחצית השנייה הזכירה לנו ימים אפלים יותר באירופה, 2 שערים ב-3 דקות, כולנו היינו כבר בסרט הזה. זה היה נבע מהשינוי הטקטי של לואיס אנריקה ביחד עם טעויות אינדבדואליות: הרחקה על גבול השחצנות של אראוחו (הטעות היחידה שלו במשחק) בשער של דמבלה, ונמנום קטן של סרג׳י רוברטו (וקצת קובארסי) בשער של ויטיניה.

6. צ׳אבי הגיב בחזרה עם הכניסה של פדרי ופליקס במקום לאמין וסרג׳י רוברטו ופדרי, עם שאריות קרח מהפריזר שהוא החלים בו, החזיר ריבית עם בישול אדיר לראפיניה. ראפיניה כבר התחיל את התנועה לפני שפדרי מסר, חיכה קצת וגרם לנונו מנדש להאט ואז האיץ שוב כדי לקבל את הכדור כדי להרשית. האם דונארומה יכל לעשות יותר? יש מצב. בכל מקרה, התנועה ללא כדור של ראפיניה נראית היום כמו המעלה הכי גדולה שיש לו להציע, ויש מצב שהשילוב בין הבריידס של סנופ דוג / אייברסון והנוכחות של רונאלדיניו ביציע השפיעה עליו בצורה קוסמית – זה היה המשחק הכי טוב שלו בברצלונה בפער.

7. צ׳אבי דייק גם בחילוף של כריסטנסן בפרנקי דה יונג שרק עכשיו חזר מפציעה, לא רק בגלל השער (כבשנו שער מקרן!!) אלא גם בגלל הסיוע לצד ימין של ההגנה שהתמודד מול הריכוז של נונו מנדש, אמבפה ודמבלה.

8. בנקודה הראשונה דיברנו על אנשים שעישנו פאקטים ושילשלו מרב לחץ, אז תדמיינו מה עובר בראש לילדים בני 16 ו-17 כמו לאמין ימאל ופאו קובארסי בפארק דה פראנס. היה ניכר שזה השפיע על לאמין יותר מאשר פאו, אבל שניהם היו קריטיים בשער הראשון של ראפיניה: קובארסי עם המסירה החותכת ללבנדובסקי ולאמין עם הפאלש לאיזור שדונארומה אולץ להגיע אליו ואז הריבאונד של ראפיניה.

9. אני לא הופתעתי לראות את העכברוש דמבלה חוגג כאילו הוא כבש בגמר המונדיאל ולא עשה פנדל טיפשי אהמ, אהמ 🙂

קודם כל, זה היה ׳מכתוב׳ שהוא יכבוש בבעיטה הראשונה שלנו בדלי, ושנית, ברור שהוא יחגוג. בתרכובת המיץ של הזבל שנקראת ׳האופי של דמבלה׳ אין סנטימנטים למועדון כדורגל שהשקיע בך 200 מיליון יורו, בלע רוק כשנפצעת 3918 פעמים ואין גם סנטימנטים למאמן שנשכב על הגדר רק בשבילך.

10. וזה רק ידליק עוד יותר את הקהל של ברצלונה לקראת הגומלין בהר היהודים 🤬

11. עבודה מאוד יפה של ההגנה של בארסה על אמבפה, גם קונדה (כושר נדיר), גם אראוחו, גם גונדואן, גם לאמין פה ושם ובעיקר לא נתנו לו שטח לרוץ אליו. במובן הזה השיויון של ראפיניה ב 2-2 היה עוד יותר קריטי, כי פאריס, כמו מדריד, חיה מיריבה בפיגור שמנסה לחזור ומשאירה שטחים גדולים מאחורה.

12. בוודאי שההתמודדות רחוקה מלהיות גמורה ומחכה לנו משחק משחק ביום שלישי הבא, עם טיסה באמצע של שעתיים לקאדיס ביום שבת (כן, חרס יותר רחוקה מפאריס).

13. יותר משמח מהניצחון אתמול, החייל עידו קנדר שנפצע קשה מאוד באסון הפיר, השתחרר אתמול מהשיקום בשיבא, איזה טיימינג. רפואה שלמה!

14. פותח עצומה לשלוח את ישראל קטורזה לכל משחק של בארסה בליגת האלופות.

15. תודה למאות האוהדים שהגיעו לשמבז אתמול, חגגו כמו מטורפים בגולים של בארסה, שרקו בוז לדמבלה ופיגו, נענו לקריאות ההופה היי קייטנה בגן של יעוז 😂 ונשארו להקליט איתנו פודקאסט עד 01:30 בלילה. יש בעיות עם האודיו של הפוד ממה שאני מבין, מקווה שהם יצליחו לתקן.

16. ויסקה בארסה, לנצח 💙❤️

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023