הנקודות של שי לראיון ההישארות של ליאו מסי בברצלונה

האם זה הסוף בסאגת מסי? לזמן הקרוב כן, אבל מחכות לנו עוד הרבה התפתחויות בהמשך העונה. הנה כמה נקודות מעניינות.

הראיון המלא של ליאו מסי, מתורגם לעברית!בארסה מאניה – Barcamania.co.il

פורסם על ידי ‏ברצלונה וידאו‏ ב- יום שבת, 5 בספטמבר 2020

⬅️ מסי רצה לעזוב את ברצלונה, ממש רצה לעזוב אותה. לפי הגרסה שלו, זאת החלטה שהתבשלה אצלו הרבה זמן נוכח הזוועות שההנהלה של ברתומאו עושה וממשיכה לעשות.

⬅️ זה לא קשור לכסף (מסי לא מתכוון להאריך חוזה תחת ברתומאו. מסי הוא לא מהשחקנים שמאיימים לעזוב בשביל חוזה חדש.

⬅️ בתסריט האופטימלי של משפחת מסי, בארסה הייתה מסכימה למכור אותו אחרי הבורופקס ונכנסת למו״מ עם מנצ׳סטר סיטי שאכן חיכתה לו ובשלב מסוים באמת האמינה שברתומאו ימכור.

⬅️ עורכי הדין של מסי חשבו (וטעו בגדול), שהבורופקס והסעיף שמאפשר לו להשתחרר בסוף העונה יספיק כדי לגרום להנהלה של בארסה לכרוע ברך ולהכנס למו״מ על מנת לא לאבד את השחקן בחינם.

⬅️ כשהם גילו שברתומאו מסרב להתגמש ולהיות הנשיא שיוכתר לזה ״שמכר את מסי״, הם הציעו למסי שתי אופציות: או שממשיכים בזה בכל הכוח לבית המשפט, או שיורדים מזה. מסי בחר בעצמו לרדת. אמר שהוא ׳לא יכל לגרור את המועדון שהוא כל כך אוהב לבית המשפט׳. הציניים בוודאי יגידו שעורכי הדין פשוט אמרו לו שהסיכוי לנצח במשפט נמוך. הציניים הקונספרטיבים גם יגידו שהחומרים המפלילים שההנהלה של בארסה מחזיקה בנוגע לעמותה של מסי, גרמו להם לסגת.

⬅️ לאורך כל הדרך, מחלקת יחסי הציבור של מסי, שכבר רשמנו לאורך השנים שהיא אינה עומדת בלבל של השחקן – פישלה (שתבינו, עד לא מזמן מריסול, אחותו של מסי, ניהלה את יחסי הציבור שלו). כנ״ל לגבי עורכי הדין, היועצים ואבא: אין סיבה ללכת למאבק כזה אם אתה לא יודע שאתה הולך לנצח בסיכוי גבוה. אתם תמימים מאוד אם חשבתם שברתומאו יקיים את ההבטחות שלו ויתן למסי לקבוע את העתיד שלו.

⬅️ לאורך הראיון (ששווה מאוד לראות אותו בוידאו), אפשר לראות את הכנות בעיניים של ליאונל. כשהוא מדבר על האהבה שלו לבארסה רואים בעיניים שלו שהוא לא מזייף, הוא באמת אוהב את ברצלונה, ואת זה ברתומאו ניצל בצורה צינית לטובתו.

⬅️ שווה גם לראות את הניואנסים של ליאו על פרויקט לא קיים והתיאורים של ליאו לסתימת חורים. אלה באמת מילים שמגיעות מתוך תסכול אין סופי של שחקן שרוצה לנצח יותר מהכל.

⬅️ מה זה אומר לעתיד? צריך להתפלל שהמילים האלה של מסי איכשהו כן יגיעו לאוזניים הערלות של הסוסיוס וזה יתן בוסט להצבעת האי אמון. ואם לא שם, אז באסיפה של הסוסיוס באוקטובר.

⬅️ זאת הפעם הראשונה שמסי ׳פותח׳ באמת על ההנהלה של ברצלונה ואם הוא יפתח את הפה עוד פעם באוקטובר או בבחירות, זה יכול להועיל מאוד לויקטור פונט ולאפורטה (אם אכן ירוץ). אסור בשום אופן שאחת מהבובות של סנדרו רוסיי תגיד ׳פויה ברתומאו, אל תדאגו, אני אנהג אחרת׳ ותמשיך לעוד 6 שנים של בלגאן. אסור.

⬅️ הסגל של בארסה רחוק מלהיות אופטימלי ומאוזן, וכעת גם מחזיק בשחקן עצום שלא מאמין כל כך בפרויקט, אבל הבטיח שהוא יניח הכל בצד, ישנס מותניים וילחם שוב על הסמל. כמה זה יחזיק מעמד? אלוהים יודע.

⬅️ גם אם זאת שירת הברבור עם כדורגל מזעזע, לפחות ישיר אותה השחקן הטוב בעולם.

דחינו את הקץ עוד קצת.

ובימים לא פשוטים כאלה, גם זה משהו.


בנימה אישית, תודה רבה למאות אלפי האוהדים שבחרו להצמד לעדכונים שלנו ולרפרש את הדף בלי הפסקה. זה לא מובן מאליו, ואנחנו מקווים בצוות שאיכשהו עשינו לכם סדר בכל הכאוס הזה.

ויסקה בארסה. תמיד.

❤️💙

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023