הסיקור: ברצלונה 1-2 דינמו קייב

הנקודות של שי לזוועתון נגד דינמו קייב:

הורדתם כבר ציפיות? אם לא הקשבתם לי לפני כן, עשו זאת עכשיו, למען הלב שלכם.

יחסית לארסנל שאנחנו בימים אלה, המשחק תאם את איכות הסגל ואיכות המאמן. מה שאפשר להבין מההרכבים של קומאן, שהוא ממש משתוקק לייצר רצף של כמה ניצחונות בשביל לבנות מומנטום, בכל מחיר. עוד 90 דקות למסי? צ׳ק. בוסקטס באנקר בהרכב? צ׳ק. עוד מאמצי החייה לגריזמן? צ׳ק.

אין לי ספק שהשחקנים זלזלו ביריבה מוכת הקורונה וה-20 דקות הראשונות גרמו להם להרגיש עליונות, אבל זה לא תירוץ לזוועה שראינו לאחר מכן, כשהאורחת חותכת את הלחץ הפאתטי שלנו ומגיעה ל-6 מצבים בטוחים לשער (תודה טר שטגן). לפחות קומאן נכנס בשחקנים שלו בסוף המשחק ולא זרה חול כמו הדוד משה.

זאת היה זוועתון קלאסי שמראה שחודשיים לתוך העונה, יש מלא חריקות למכונה של קומאן ואין ספור סימני שאלה. בחלקם נגענו מספיק בפודקאסט שלנו ובדף זה, לכמה עוד נגיע בהמשך. במיוחד הקרנות הנוראיות שלנו (אף אחד לא עובד על תרגילים?) וגם המחסור בחידושים בכדורים חופשיים ממרחק של 30-40 מטר.

קומאן מעולם לא היה מפורסם על כך שהוא מנחיל משחק לחץ משובח, אבל בארסה חייבת כזה. אי אפשר ששחקן אחד ילחץ והשחקן שלידו לא, זה מאמץ קבוצתי מסונכרן, ואתמול זה היה מביך. לא שהיה לנו למכור משהו ברמות הגבוהות ביותר, אבל בלי משחק לחץ נורמלי גם לא נוכל למכור משהו ברמות יותר נמוכות.

זה מדהים איך בתקופת שפל כזאת, אנחנו עדיין נשארים נאמנים לשיטהול הזה שנקרא מועדון הכדורגל בברצלונה, בוכים, מתלוננים אבל עושים זאת ביחד, כמו קבוצת תמיכה גדולה.

יהיה בסדר.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023