הסיקור של שי: ברצלונה 0-1 אספניול

  1. אני התרגשתי ואני בטוח שגם אתם. לראות את צ׳אבי עולה מהמנהרה עם הכיתוב בטלוויזיה ׳הד קואוץ׳ אוף פ.ס ברסלונה׳ עשה לי רטט בלב. לשמוע אותו מדבר לפני המשחק, להתמוגג מהקול שלו אחרי המשחק. הוא פשוט עולם אחר בהשוואה לכל הבררה שהייתה פה 4 שנים.
  2. תמיד יש בוסט של מוטיבציה כשיש מאמן חדש, כל שחקן מכיר את זה, בין אם הוא משחק בהפועל גבעת רם או בשמשון ת״א. אין ספק שראו אתמול בוסט של מוטיבציה אצל השחקנים, במיוחד במחצית הראשונה. וגם עם הירידה לחדר ההלבשה בסיום, היה להם רעל בעיניים והתרגשות – זה דבר מבורך.
  3. יקח עוד הרבה זמן עד שנראה את בארסה רוקדת באופן מלא ומסונכרן לחליל של צ׳אבי – אני מדגיש: הרבה זמן. אימונים וחידושים טקטיים אמיתיים, מתבצעים ברובם בקדם העונה ומושחזים ככל שהיא מתקדמת. לצ׳אבי אין יותר מדי זמן לעשות את זה כשנכנסים לקצב של משחק כל 3-4 ימים, אבל סמכו עליו שהוא ינסה. כמו המנטור שלו, צ׳אבי מגיע ראשון בבוקר ועוזב אחרון. זאת ה-משימה של הקריירה שלו כמאמן ולא הייתי מצפה לשום דבר אחר מפרפקציוניסט כמוהו.
  4. ועם כל זה שהוא בתפקיד רק שבועיים ובקושי 3 ימים עם הליגיונרים, היו דברים אתמול במשחק שהם בפירוש הוראות של צ׳אבי:

    ⬅️ כדורי הגובה של פיקה לצד שמאל (בגלל זה הוא הועדף על פני אראוחו) בשביל ליצור שם צפיפות ואז להחליף צד במהרה ולבודד את איליאס לאחד על אחד. כוכב על בצד ימין יכל לעשות פלאים עם הסטאפ הזה. גם השימוש באריק עם הגיחות קדימה היה טוב (86/92 מסירות מדויקות, רובן קדימה ובין קווי הגנה).

    ⬅️ התנועה קדימה ללא כדור של דה יונג וניקו שכמעט ולא השתתפו בבניית המשחק. לפי הסטטיסטיקה פרנקי ביצע 21 גיחות דמה קדימה וניקו 15. זה המון!

    ⬅️ משחק הלחץ וצמצום השטח המשוחק על 40 מטר. זה רחוק מאוד ממושלם, אבל טוב יותר מהרבה מאוד ניסיונות לחץ של מאמנים קודמים.
  5. צ׳אבי טען שהנפילה בסיום לא נבעה מכושר גופני אלא מהבנה לא מספיק טובה של המשחק. אני חושב שזה שילוב של שניהם והדבר הטוב הוא שיש לזה פיתרונות, אבל שוב – זה יקח זמן.
  6. לא אחדש כלום בזה שאספר שכרגע אין לקבוצה מחץ, בכלל. כל קבוצה כמובן תסבול משנמוך של מסי-גריזמן-דמבלה לגאבי-ממפיס ואיליאס. ועדיין, עם כל זה – ועם כל ׳זה מה שיש׳, בארסה נראתה יחסית טוב לפרקים, וזאת נקודת התחלה טובה לעוד מלא עבודה בדרך.
  7. נרחיב על ההופעות של השחקנים בפודקאסט בשני ונתראה בשלישי בנתניה להרצאה שלי! 🤩 כרטיסים אחרונים כאן

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023