הפסד ראשון לבארסה ב’

בארסה ב’ הפסידה אמש במיני אסטדי 1-0 לקורנייה מפנדל שנכבש בדקה ה-85, אחרי נגיעת יד של הבלם מרטינס.

עוד לפני שריקת הפתיחה אפשר היה למצוא בסגל המשחק את דני רומרה, החלוץ שהגיע בינואר אשתקד וסיים כמלך שערי הקבוצה (6 שערים). רומרה חזר מפציעה ארוכה, ואמש הוא ערך בכורה מחודשת עם משחק מאוד פושר מבחינתו.

עוד שחקן שערך בכורה עם בארסה ב’ הוא הבלם הברזילאי מרלון סנטוס. מרלון פתח בהרכב לצדו של מרטינס. טארין עדיף על מרטינס החלש, אך כנראה הועדף מפני שהוא שמאלי. מרלון היה מצויין, תיקל, שמר צמוד, משחק המסירות שלו נהדר – יופי של שחקן. בהחלט אפשר היה לראות אחרי 90 דקות שמדובר פוטנציאל לקבוצה הראשונה.

בארסה ב’ פתחה את המשחק בצורה נהדרת, כשהיא שולטת במשחק ומגיעה לכמות סבירה של מצבים. קורנייה היא אחת הקבוצות שהכי קשה לכבוש מולה בליגה והיא התגוננה היטב במהלך המשחק. מה שכן, היא לא התכוננה מספיק טוב לקרלס אלנייה שעשה פשוט מה שבא לו במרכז השדה במחצית הראשונה. קשה להאמין אך אלנייה רק בן 18. רמת החשיבה שלו בכל מה שקשור לסדר וארגון המשחק, היא ברמה של שחקן בוגר שעבר דבר או שניים בקריירה. אם דבירם ילכו כשורה, הילד הזה יהיה בורג חשוב בסגל של הקבוצה הראשונה בשנים הקרובות.

בארסה ב’ ירדה להפסקת המחצית 0-0 די מאכזב מבחינתה. במחצית השנייה אלנייה זכה לשמירה הדוקה יותר, בארסה ב’ לא הגיעה ליותר מדי מצבים, מלבד בעיטה אחת שהלכה החוצה ממרכז הרחבה של אלכס קרבונל המאכזב. גם קורנייה הגיעה לכמה הזדמנויות, אבל חוסה סוארס היה פשוט נהדר ומלא ביטחון.

בדקה ה-85 קורנייה קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד של הבלם מרטינס. הפנדל הלך פנימה, חוסה סוארס שהיה מצויין זינק לכיוון ההפוך.

בדקה ה-90 בארסה ב’ הייתה חייבת לקבל פנדל ברור אחרי ששחקן קורנייה פגע בראשו של מרלון. השופט שרק לעבירה, אבל באופן די מוזר הוא שרק על בעיטה לא ישירה ולא נתן פנדל (או על עבירה מחוץ לרחבה ופראה ממש התקדם עם הכדור, לא כל כך ברור). הבעיטה של פראה הלכה החוצה, ובארסה ב’ איבדה 3 נקודות חשובות וגרוע מכך מאבדת את המקום הראשון לוולנסיה מסטאייה.

ההרכב שפתח

סוארס
פאלנסיה, מרטינס, מרלון, נילי
קרבונל, פאלי (פראן 73′), אלנייה
אלפארו, מוחיקה (קאפטום 64′), אלפארו (רומרה 41′)

תקציר

מאיר מאיר

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023