פרנקי דה יונג

הקישור: מבט עמוק על הסגל של ברצלונה לקראת עונת 20/21.

סרחיו בוסקטס. בן 32. חוזה עד 2023. אחרי כל כך הרבה שנים של יציבות חסרת תקנה, לראשונה החלו להישמע קולות נגד היותו אנטאצ’בל. הקפטן השני ממשיך בבארסה אבל מתוכננת ירידה במעמדו בקבוצה (קומאן מכוון לדה יונג + ויינאלדום)

גם במקרה שלו הוזכרה אפשרות להורדה בשכרו (מרוויח בסביבות 15 מיליון בשנה).

פרנקי דה יונג. בן 23. חוזה עד 2022. ההולנדי נשאר במטרה להוביל את הקישור החדש של בארסה ויקווה לתוצאה קצת יותר טובה מעונת הבכורה שלו, כשקומאן כבר פיזר הבטחות על לתת לו לשחק בעמדה האמיתית שלו וינסה להוציא ממנו את המיטב שוב.

מיראלם פיאניץ’. בן 30. הגיע הקיץ מיובנטוס בעסקת המכבסה המפורסמת עם ארתור כדי לאזן את המספרים תמורת 65 מיליון יורו (לכאורה), בחוזה עד 2024. המאמן שלו לא בחר אותו ונותר רק לראות מה יהיה מעמדו בקבוצה העונה.

ריקי פוץ’. היהלום בהתהוותו שהוכיח את עצמו לכולם בעונה שעברה חגג 21 בחודש שעבר. חוזה עד 2021 עם אופציה לשנתיים נוספות. יקודם רשמית לקבוצה הראשונה עם ספרה חדשה והוא מיועד לקבל הארכת חוזה בקרוב (סעיף השחרור בחוזה הנוכחי שלו עומד על 100 מיליון יורו) הוא גם עדיין יושב על שכר מהנמוכים בקבוצה ולכן אם לא יפעילו את האופציה להארכה אוטומטית, סביר שיפתחו לו את החוזה וישדרגו את התנאים ואת הסעיף.

ארתורו וידאל. בן 33. מסיים חוזה בקיץ 2021 ובדרך לאינטר עימה הכל מסוכם. עדיין רוצה את כל הפיצוי על השנה הזאת מברצלונה ועל כך ההודעה על עזיבתו מתעכבת.

פדרי: הכישרון בן ה-17 חתם בבארסה לפני שנה תמורת 5 מיליון יורו (אחרי 3 משחקים בבוגרים), בחוזה עד יוני 2021 עם אופציה לשנתיים נוספות. הגיע לקבוצה הראשונה כעת אחרי עונת השאלה מוצלחת מאוד במדי לאס פאלמס בסגונדה. תחילה היו דיבורים על השאלה אפשרית, כולל מתעניינות רבות בבונדסליגה, אבל הכיוון הוא הישארות. שיחק בעיקר כקיצוני שמאלי אבל הוא נתפס כקשר התקפי.

ראפיניה. בן 27. חוזה עד יוני 21. קיץ שישי (!) שבארסה מחפשת את היעד הבא של הבן השני של מאזיניו. יש לו לא מעט מחזרות, אף אחד מהן עדיין עוד לא הגיע ל-16 המיליון שבארסה רוצה. בואו נראה אם ההצעה מאנגליה על 14 מיליון באמת תתממש.

קרלס אלניה. בן 22. חוזה עד 2022. הקשר שנמצא פה מגיל 6 והושאל לבטיס בינואר האחרון, רוצה להישאר ולהוכיח את עצמו, כשבשופרות בברצלונה מספרים שגם במועדון היו מעדיפים שישאר, אבל כרגע נראה שהוא לא ימצא מקום בתכניות של קומאן ויכול להיות שיושאל שוב או אפילו ימכר.

אוריול בוסקטס. בן 21. חוזה עד יוני 21 עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר האחורי הושאל לטוונטה ההולנדית בקיץ שעבר אחרי שהיה בבארסה מגיל 8. המטרה היא למכור אותו הפעם.

מונצ’ו. 20. חוזה עד 2021 עם אופציה לעוד שנתיים. התאהבתם בו בבארסה ב׳, אבל אין לו מקום בקבוצה הראשונה. הקשר לא ימשיך בליגה השלישית, לכן הכיוון הוא מכירה או השאלה עם אופציית רכישה.

אלכס קויאדו. 20. חוזה עד 2021 עם אופציה לשנתיים נוספות. כמו חברו מונצ’ו, הוא כבר טוב מכדי להמשיך בבארסה ב’ ולא מספיק טוב לקבוצה הראשונה, לכן הכיוון הוא השאלה או מכירה.

⬅️ חיזוקים

קומאן חולם על ויינאלדום בלילה, כל לילה. כמה דירקטורים בהנהלה חולמים על תיאגו. רמון פלאנס חושב שצריך שהדקות צריכות לעבור אצל ריקי ופיאניץ׳ (אותו דחף מאוד להביא). אחד מהם ינצח.

זכרו שקודם צריך למכור, רק אחר כך אפשר לדבר.

עידן

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023