הראיון המקיף של אראוחו למונדו דפורטיבו

‎מראיין: “למה בחרת את הספרה 4? ידעת שהיא הייתה של קומאן בעבר?”
‎אראוחו: “כן, ידעתי שהספרה ׳4׳ הייתה שייכת לקומאן. זאת ספרה שאני אוהב מאוד, היא הייתה חופשית ואני יודע שהרבה שחקנים גדולים היו איתה”.

‎מראיין: “מה מסמל המספר שייצג שחקנים כמו קומאן, גווארדיולה, מארקס או ראקיטיץ׳?
‎אראוחו: “אלה שחקנים שהותירו חותם במועדון ואני מקווה שגם אני אעשה זאת. בסיום המסע שלי הלוואי שיהיו שחקנים אחרים שיבואו ויגידו שה-4 היה גם של אראוחו, זה יהיה מאוד יפה”.

‎מראיין: “מה קומאן אומר לך? איזה טיפים הוא מעניק?”
‎אראוחו: “אנחנו עובדים מהקדם עונה ביחד, יש לו ידע עצום בגלל שהוא שיחק ככה. בכל אימון הוא מחלק טיפים, מכווין ואנחנו מנתחים בוידאו טעויות שאנחנו מבצעים בהגנה כדי לא לחזור עליהן”.

‎מראיין: “מה הטיפ הכי טוב שקיבלת בברצלונה?”
‎אראוחו: “המייעץ הכי טוב היה לואיס סוארס. הוא העניק לי הרבה עצות, אני לא יודע מי הכי טובה, אבל זה בעיקר להנות מכל רגע וללמוד מהותיקים. אין לי אח בחדר ההלבשה, אני מסתדר טוב עם כולם, מהפיזיותרפיסטים ועד אחרון השחקנים”.

‎מראיין: “אומרים עליך שיש לך כישורי מנהיגות, אתה מרגיש ככה?”
‎אראוחו:”זה אחד מהמאפיינים שיש לי, אני חושב שזה דבר טוב שעוזר לי ולקבוצה. אני אוהב לדבר הרבה בכל רגע נתון”.

‎מראיין: “הייתה לך שיחה כזאת בפנדלים נגד סוסיאדאד”.
‎אראוחו: “זה היה רגע קשה ואני זוכר אותו מושלם. אמרתי לשחקנים שנהנה מהרגע, שיש לנו בועטים מצויינים. צריכים לבעוט באופן רגוע ולא משנה מה יקרה צריך להיות עם ראש זקוף בגלל ששיחקנו משחק גדול. זה יוצא לי באופן טבעי, אין לי הסבר. אני מדבר באימונים, בחימום, בהכל. אם תקשיבו לאימונים תשמעו אותי צורח! לא יודע להסביר את זה”.

מראיין: “עכשיו אתה צעיר ורק הגעת למועדון, איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?”.
אראוחו: “אני עובד קשה כדי להיות כאן הרבה זמן. אני אוהב את המועדון ואת כל מה שהוא מסמל. אם אוכל להיות כאן 10 שנים אני אשמח. אחר כך כל השאר. להיות קפטן? זה יגיע בזכות עצמו. הדבר החשוב זה לתת את המקסימום בכל אימון ובכל משחק”.

מראיין: “הגיעו הרבה שחקנים צעירים, יש קבוצה לעתיד? “
אראוחו: “כן, ברור. אנחנו קבוצה עם צעירים איכותיים ואני חושב שהמועדון הימר על העתיד איתם. זאת עונה ראשונה בבוגרים להרבה מהם ואני חושב שבינתיים נעשית עבודה טובה. צריך עוד ללמוד מהטובים ביותר ולהמשיך לעבוד קשה”.

מראיין: “משווים אותך לפיקה”.
אראוחו: “תמיד הסתכלתי על הניסיון שלו, עוד לפני שהגעתי ועכשיו עוד יותר כשאנחנו ביחד. אני אוהב לבחון מאפיינים של כל אחד, אבל מג׳רי אני אוהב לבחון איך הוא משחק עם הכדור שזה משהו שחסר לי ואני יכול ללמוד ממנו. הוא גם בלם לא מהיר במיוחד אבל יודע למקם את עצמו מצוין”.

מראיין: “וטר שטגן, מה הוא אומר לך?”.
אראוחו: “האמת שהוא מדבר איתי המון. איפה להיות ממוקם או שאני את הכדור עם רוגע. הוא מאוד חשוב עבורנו. כשהוא מוסר לנו את הכדור הוא כבר צועק איזה שחקן יריב קרוב אלינו בגלל הראייה שלו”.

מראיין: “אתה זוכר את השיחה הראשונה מבארסה?”
אראוחו:”כן, הייתי באורגוואי, דפקתי שנ”צ (😜) והסוכן שלי אמר שיש הצעה מאירופה. ביום ראשון אתה על טיסה לשם. שאלתי אותו מה זה ׳שם׳ והוא סירב בהתחלה אבל אחרי שהתעקשתי הוא גילה שאחת מהאפשרויות היא להגיע לברצלונה. התקשרתי להורים שלי, שזה הדבר הראשון שאני עושה תמיד והיינו מאוד מרוצים”.

מראיין: “אחת האפשרויות הייתה ריאל מדריד?”
אראוחו:”היו הרבה אפשרויות, לא אמרו לי בזמנו שמדריד הייתה אחת מהן אבל גיליתי על זה אחר כך בדיעבד. אבל אני שמח שהגעתי לבארסה. ראמון פלאנס עזר לי המון מאז שהגעתי. לא רק במישור הספורטיבי אלא גם ביום יום”.

מראיין: “איך אתה מסיים משחקים בלי שיעברו אותך או בלי לעשות עבירות?”
אראוחו: “אני לא חושב על זה, אני לא אובססיבי שלא יעברו אותי. זה טבעי. זה מה שצריך לעשות כדי להשאר בעמדה ולתת את המיטב. לפני המשחקים אני מכין את עצמי ל׳היום לא כובשים נגדנו׳”.

מראיין: “אתה מאוד חזק פיזית, יש לך תוכנית מיוחדת?”
אראוחו:”הרב זה גנטי אבל אני עדיין משפר את זה. אני עושה אימונים נוספים בערב ובבוקר”.

“המודל לחיקוי העיקרי שלי היה רונאלדיניו. אחר כך פויול, פרדיננד. בנבחרת גודין וחימנס ובאופן כללי ג׳רי ו-ואן דייק”.
“התחביב העיקרי הוא לשחק בפלייסטיישן”.
“הדבר הראשון שאני עושה הבוקר זה לקרוא בתנ”ך. אלה רגעים אינטימיים שעוזרים לי להיות צנוע ומרוכז”.
“המוזיקה האהובה עליי היא קומביה. אני אוהב לבשל ולאכול אסאדו”.
“הרשתות החברתיות פחות מעניינות אותי. בווטסאפ אני זמין יותר”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023