הראיון של לאפורטה ל׳גרדיאן׳ הבריטי

לאפורטה ממשיך בקמפיין מאוד אגרסיבי. 6 מפגשים בספרד בשבוע האחרון עם סוסיוס וגם ראיונות לתקשורת האנגלית, כולל אחד מעניין עם סיד לואו מהגרדיאן:

“המצביעים יחפשו תעוזה, ניסיון וידע”.
“אולי זאת המהות שלי. לבוא לעזור לבארסה בשעת משבר. זה האתגר הגדול בחיי ואני מרגיש מוכן. אני עם בארסה מגיל 5, סוסיו מגיל 10. היא הדבר הכי חשוב בחיי. ועכשיו יותר מתמיד אנחנו צריכים שאנשים יתאהבו בבארסה שוב”.
“יוהאן עדיין איתי. כל מה שלמדתי ממנו נשאר בי. פפ? יש לי קו פתוח איתו. לא ניסיתי לשכנע אותו לחזור. הוא חבר טוב שבמקרה הוא המאמן הטוב בעולם, אבל אני מבין את המצב שלו בסיטי”.


“אני לא חושב שמסי החליט לעזוב. הוא אוהב את בארסה והוא יעשה את השיקולים כשהנשיא החדש יציג לו את החזון. מה שעיצבן את מסי היה ששיקרו לו. הוא אמר לי שאני אף פעם לא שיקרתי לו ותמיד עמדתי במילה שלי”.
“כשהשחקן הטוב בעולם עומד בצד ורואה יריבים מניפים את גביע האלופות אתה יודע שפישלת. השארנו את בארסה ב 2010 במצב הכי טוב שיש, קבוצה תחרותית עם 2 אליפויות אירופה ב-3 שנים ודלק לעוד. מצב כלכלי מעולה בלי ספונסר והם הרסו את זה.
“עמדתי באותה סיטואציה ב 07/08, אתה חושב לעצמך שזכית בהכל ואין צורך לשנות, אבל תמיד צריך לחדש”.
“האתגר דומה למה שהיה לנו ב 2003, אבל לא באותו סקייל. אז היינו עם 123 מיליון יורו בהכנסות ו-192 מיליון יורו הוצאות. המועדון היה בנוי רע, עם חדר הלבשה מפולג. חידוש הקבוצה היה יותר קל אז מהיום. אנחנו צריכים לראות את המספרים עכשיו, אבל זה לא נראה טוב. אני לא רוצה להרים אזעקה או לשחק את הקורבן, צריך לנתח מקרוב את המספרים”.
“הדרך ליציאה משם כוללת הזרמת כסף ממקומות חדשים, הפחתת עלויות ובנייה מחדש של מודל החזרת החובות. למכור שחקנים? אומרים שאנחנו לא מועדון מוכר אבל תמיד צריך למכור ולמכור חכם”.
“אני חושב שסופרליג זה משהו שעלול להרוס את הכדורגל אבל צריך להסתכל על זה לעומק, אני לא מכיר את כל הפרטים. נעשה את מה שטוב לאינטרסים של ברצלונה”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023