התייחסות מלאה של גורמי המחאה על הספין של ברתומאו לטפסים הלא כשרים

ריקארד פאורה, אחד מדוברי תהליך האי אמון, דיבר על הספין של ברתומאו בנוגע ל 5,000 טפסים לא כשרים.

״זה נועד רק להטיח בוץ של חשדות בוסיוס״.

״אנחנו מחכים להתחיל בספירה כדי להפסיק את כל השמועות האלה. לא יכולים להיות יותר טפסים לא כשרים מהאי אמון הקודמים, שלא לדבר על 5,000 כאלה״.

״אנחנו מאוד רגועים אבל אנחנו רוצים כבר שיחלו בספירות. אין לנו חשדות שהאנשים שיהיו בפאנל יעשו משהו רע, אבל אנחנו כן רוצים להיות שם לראות שדברים מבוצעים בצורה הנכונה כדי שהאוהדים יוכלו להיות רגועים״.

״זה לא מגיע מההנהלה, אלא דרך העיתונאים שלה. זאת מכניקה שעובדת כבר שנים במועדון. זה די מגעיל לזלזל ככה בסוסיוס שהשקיעו כל מאמץ אפשרי בלגרום לה להצליח״.

״אין לנו תשובה עדיין לגבי הוספה של משקיפים בפאנל. אנחנו יודעים שהחוקה מאוד ברורה אבל לא צריכה להיות בעיה להוסיף אותם. אנחנו יודעים שהמועדון יתרץ את החוקה אבל מקווים שיסכים לכך כמחווה של רצון טוב״.

״הצעדים הבאים יהיו לראות שהספירה מבוצעת כהלכה ואז להתחיל לתכנן איך מביאים את הסוסיוס להצביע שוב בעד האי אמון. להשיג 66% זה קשה ואנחנו מקווים שהמועדון יעזור באמצע המגיפה להקל על ההצבעה ולא להקשות אותה״.

״אנחנו מאמינים שהצבעת האי אמון תעבור ונגיע לאחוזים האלה. אין לי ספק. בפעם הראשונה בהיסטוריה השליטה תהיה של הסוסיוס שיגידו שההנהלה הזאת לא מתאימה ולא מייצגת אותם. זה יהיה רק היסטורי חשוב״.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023