זלטאן שב לדבר על התקרית המפורסמת עם פפ גווארדיולה בברצלונה

בראיון הטרי של זלטאן איברהימוביץ׳ עם פירס מורגן, המראיין החטטן חזר לתאקל הגדול עם פפ גווארדיולה בברצלונה:

זלטאן: ״כמאמן הוא מדהים, אני חושב שב 10-15 שנים האחרונות הוא זוכה בתואר או מסיים מקום שני. הגעתי לשיטת אימון אחרת ממה שהכרתי ובגלל זה הוא מצליח״.

״הטעות שלי שניסיתי להיות בברצלונה מישהו אחר במקום להיות מי שאני. אמרתי לפפ שיגיד לי אם יש לו בעיה במה שאני עושה, באיך שאני מתאמן, אני רק רוצה להגשים את החלום שלי (לשחק בברצלונה)״.

״בחצי השנה הראשונה זה היה עבד בסדר, אחר כך התפרק. אני זוכר את הפגישה הראשונה והוא כבר דיבר על זה ששחקנים לא באים לאימון עם הפרארי שלהם. למה? אתה מתקשר אליי כל יום כדי שאגיע לכאן ואז אתה שולח לי את המסר הזה. לא לדאוג, אני לא אביא את הרכב הזה ובאמת לא הבאתי אותה במשך 6-7-8 חודשים״.

״אני הייתי צריך ליצור סיטואציה כי האנשים מעליו בהנהלה לא יכלו להתערב אם לא היה משהו. קבעתי פגישה ודיברנו, אמרתי לו שאני צריך יותר מרחב לעשות את הדברים שלי. בטקטיקה שיש עכשיו, אני לא מספיק טוב. והוא אמר שהוא יטפל בזה. במשחק הבא כבר הייתי בספסל וככה זה המשיך 4 משחקים. לדעתי הוא נעלב מזה שאמרתי לו שאני צריך יותר מרחב״.

״שם התעצבנתי כי אני מסופסל בגלל סיטואציה אישית וזה גם הייתה בעיה לאנשים מעל פפ בגלל שהייתי השקעה גדולה. אז כבר הבאתי את הפרארי לאימונים. ידעתי שזה ייצר רעש וגם חניתי את הרכב מול המשרד שלו. אתה רוצה לשחק באש? אני אביא אש ואני אשרוף אותך״.

״זה היה מוזר מאוד. גם שנכנסתי לארוחת הבוקר, גווארדיולה קם ויצא. על המגרש, הוא לא ידבר איתי, שום דבר, גם אם הסתכלתי לו בעיניים. אם היינו באותו חדר, הוא היה מסתובב ויוצא החוצה״.

פירס מורגן: ״בגלל זה קראת לו פחדן בלי ביצים?״

זלטאן: ״כן, הוא בחר לברוח מהסיטואציה ולא להתעמת איתי. היה לו עוזר שפתר לו את הבעיה. סביר להניח שאחרי שהראיון הזה יתפרסם פפ יגיד שהוא לא רוצה לדבר על העניין הזה ושאיברה עדיין אובססיבי לגבי זה אבל זה לא נכון, אתה שאלת אותי את השאלה הזאת ואני עונה. אני לא חושב על זה, פשוט עונה״.

פירס מורגן: ״הייתה תקרית בחדר ההלבשה אחרי המשחק נגד אינטר, שזרקת עליו קיט כדורגל״.

זלטאן: ״כן, זה נכון שזרקתי עליו, אבל לא פגעתי בו״.

פירס מורגן: ״מה הייתה התגובה שלו?״

זלטאן: ״כלום, הוא עזב את חדר ההלבשה, הוא לא התעמת איתי״.

פירס מורגן: ״דיברת איתו מאז שעזבת?״

זלטאן: ״לא, נפגשנו כשהייתי ביונייטד והוא היה בסיטי, אבל לא מעבר. בשבילי זה משהו שכבר אני לא מסתכל עליו. מה שקרה, קרה. אי אפשר לחזור לעבר ולשנות דברים, אתה לומד מזה וממשיך הלאה״.

פירס מורגן: ״אם פפ היה רואה את הראיון הזה, מה היית אומר לו?״

זלטאן: ״אני חושב שהוא מאמן טוב מאוד, שהוא שינה ב-100% את משחק הכדורגל, שהוא מאוד מצליח״.

פירס מורגן: ״אבל כבן אדם?״

זלטאן: ״כבן אדם ראיתי שהוא היה טוב יותר במסיבות עיתונאים. אבל הוא השתפר מאוד באיך שהוא מטפל בשחקנים, הוא כבר לא הבן אדם שאני הכרתי, אני שמח בשבילו. אי אפשר לשנוא מישהו בגלל סיטואציות שקרו בעבר. הוא חשב עליו כמאמן ואני חשבתי על עצמי כשחקן. ההבדל הוא שאני בא לפתור את הבעיות שלי ולא להתחמק מהן. אני עדיין לא יודע מה היו הבעיות שלו איתי״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023