לאפורטה מדבר על גריזמן, מסי, הסופרליג ומתי נוכל לרכוש שחקנים בצורה נורמלית

הנשיא לאפורטה דיבר על הרבה דברים בראיון שלו ב TV3, שווה לקרוא הכל:

על גריזמן: ״אי אפשר לבקר את ההשקעה שלו. ידענו איזה סוג שחקן הוא. הוא שחקן גדול אבל אני חושב שלצורת המשחק שלנו הוא לא התאים. שלחתי לו הודעה ואיחלתי לו בהצלחה עם הכל”.

״גריזמן צריך לשחק לפחות 50% מהמשחקים שהוא זמין אליהם באתלטיקו כדי שאופציית הרכישה תהפוך לחובה״ (בתקשורת של מדריד אומרים שזה 50% מסך המשחקים האפשריים בכל השנתיים).

הנשיא אישר שגם עם ההורדה של גריזמן מתקציב השכר והקיצוצים שנעשו הקיץ, לא היה אפשרי להעביר את החוזה של מסי: “עדיין היינו מעל התקרה”.

על הסיבות לעזיבה של ליאו: ״בסופו של דבר בלה ליגה (רש״י טבאס) אמרו לנו: ׳או שתחתמו על ההסכם של CVC או שלא נאשר את החוזה של מסי׳. את החוזה של השנתיים שנשלם ב-5 שנים הם דחו. אחר כך הצגנו חוזה מלא ל-5 שנים והעבירו לנו את ההרגשה שהם יאשרו אותו. בסוף ב-5 באוגוסט הם אמרו לנו שאנחנו חייבים לחתום על החוזה מול CVC בשביל שיאשרו את החוזה. לא יכלנו לקבל את זה עם הידיעה שמדובר בחוזה שממשכן אותנו ל-50 שנים ועם ידיעה (אחרי הביקורת הפנימית) שיש תוספת של מאות מיליונים להפסדים בעונה החולפת״.

״ראיתי את הבכורה של מסי בפאריס, זה היה מוזר לראות אותו במדים אחרים, העיניים שלי לא אהבו את זה. לא דיברתי עם ליאו מאז שעזב. יש לנו תודה נצחית כלפיו, הוא תמיד יהיה של בארסה״.

״זה לא הסוף שרצינו עבורו בברצלונה. קאמבק? נראה, אני לא סוגר שום דלת״

״לא היה מתח עם חורחה מסי בזמן הדיבורים על הארכת החוזה, זה היה מו״מ רגיל לכל דבר, בסוף הגענו להסכם מלא״.

על תקציב השכר: ״הורדנו אותו ל-80 אחוז בערך. אני מחמיא למתיאו אלמאן, פראן רברטה ורפא יוסטה. זאת עבודה קשה לשבת עם שחקנים, הסוכנים שלהם והחוזים שלהם שנמצאים בתוקף״.

״אף פעם לא ביקשתי מקומאן לשחק עם ריקי, קויאדו ואומטיטי. זה יהיה מגוחך לדבר עם מאמן על נושאים כאלה, מאמן עם ידע טכני נהדר. יש לו את כל האמון שלי ושל ההנהלה״ (כמובן :))

לוק דה יונג: ״חשוב שיהיו שחקנים (מחליפים) מהסוג הזה שיכולים לתרום לך ברגעים חשובים – הוא סקורר עם משחק ראש״.

על צ׳אבי: ״אני אוהב אותו מאוד ומעריך אותו מאוד. שום דבר לא השתנה מהבחירות ביחסים שלנו. לדבר עליו כמחליף של קומאן זה חוסר כבוד לרונאלד״.

על ממפיס: ״שחקן נפלא, הוא מוכר הכי הרבה חולצות היום״.

על פיקה: ״יכול להיות הנשיא של בארסה בעתיד, יש לו את כל האיכויות״.

״פאריס סן ז׳רמן השנה שברה את כל חוקי הפייר פליי האפשריים״.

על ה׳10׳ של אנסו ״השחקן אמיץ מאוד, אף אחד לא רצה להתקרב אל המספר הזה. אנסו אמר לנו שהוא מסכים לקחת את ׳10׳ בתנאי שזה עובר את האישור של הקפטנים, וזה עבר״.

על קויאדו: ״סגרנו עסקה עם קלאב ברוז׳ והיא קרסה בגלל שהם רצו חובת רכישה ולא היינו מעוניינים בכך. אנחנו מקווים שנוכל לרשום אותו כשחקן. אם לא, השוק הטורקי והרוסי עדיין פתוח. קויאדו הוא שחקן יוצא מן הכלל. יש לו קסם, משהו אחר. הוא מסוג השחקנים שהסוסיוס מאוד אוהבים״.

על הסופרליג: ״הפרויקט עדיין חי. ההצגה שלו יכלה להיות טובה יותר. הפורמט יכול להיות הכי אטרקטיבי בעולם אם הפרויקט יעבור. בהנהלה של הסופרליג עובדים על שיפורים. הלחץ שהופעל על האנגליות מצד השלטונות שם חסר תועלת אם הסופרליג תעבור בבית הדין האירופאי, הן תוכלנה להשתתף בלי בעיה. אוופ״א לא יכולה להפעיל עונשים כלפי המועדונים המייסדים״.

על פיקה שצולם גולש עם הילדים בחופשה: ״הוא בסדר גמור, אני מדבר איתו כמעט כל יום.אין ספק על המקצועיות שלו״.

על ההנהלה הקודמת: “היו שם טעויות, היו שם אי סדרים, היו גם דברים פליליים וגם היו דברים מושחתים, לכאורה. בהמשך יהיה פירוט מלא ושקוף”.

על הקהל באיצטדיון: “אנחנו מחכים לאישור של הממשל להכנסת 60 אלף צופים לאיצטדיון. כרגע אין כזה אישור”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023