לאפורטה: ״הייתה לי שאיפה עד הרגע האחרון שמסי יגיד שהוא מוכן לשחק בחינם. אבל לא יכלנו לבקש משחקן ברמה של ליאו שישחק בחינם״.

הראיון המלא של לאפורטה לרדיו Rac1.

על דו״ח הביקורת הפנימית:

״אנחנו עבודים על זה. כמו שהמנכ״ל שלנו אמר, ההנהלה הקודמת התבססה על אילתורים שהובילו לאסון. התחלנו לבדוק לעומק הכל ואם יהיו דברים פליליים נפעל לגביהם במישור המשפטי. בסוף השנה אני מאמין שתהיה לנו התמונה המלאה. אני לא רוצה לרוץ ולהאשים את ההנהלה הקודמת בגלל חזקת החפות, אבל היו שם דברים מחשידים״.

״ידענו שהמצב רע, אבל הוא היה הרבה הרבה יותר נורא ממה שחשבנו שיהיה. אנחנו מודאגים מפרויקט השיפוץ, במיוחד בעמלות שגזרו גורמי צד שלישי״.

״לא דיברתי עם ברתומאו בחודשים האלה, לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברנו. לא דיברתי עם אף אחד מההנהלה הקודמת, גם לא עם סנדרו רוסיי״.

תהליך השיקום:

״המועדון בידיים טובות של המנכ״ל פראן רברטה. אנחנו צריכים להפוך את המאזן השלילי הזה – זה לא אומר שנתחיל לייצר רווחים בזמן הקרוב. המטרה בשנה הזאת זה להגיע ל-0 הפסדים ואז להתחיל לשלם את החוב״.

״כן, אנחנו יכולים לרכוש שחקנים, יש לנו משאבים ויוקרה שאפשר להשיג דרכם קרדיט או השקעה״.

ניימאר:

״לא היו לנו את המספרים של דו״ח הביקורת הפנימית כשחשבנו עליו. מתווכים אמרו לנו שהוא לא רוצה להמשיך בפאריס וחשבנו שהוא יכול לייצר עבורנו הכנסות, הוא שחקן שמביא קהל וכסף. בסופו של דבר זה היה טוב שלא עשינו את זה״.

מסי:

״לא עמדנו בפייר פליי עם החוזה שלו. קיבלנו את התוצאות הראשונות של הביקורת הפנימית והחוזה שלו היה מסכן אותנו. הלה ליגה הציעו את ההסכם עם CVC בשביל לשמור אותו, אבל זה לא היה אפשרי. זה היה הפיתוי של נשיא הלה ליגה כדי שנוכל לרשום אותו, אבל בארסה לא יכולה להתחייב לפרויקט בלי ללמוד אותו לעומק. הכל היה מאוד מהיר, רצו שנחתום בלי לראות את המסמכים הסופיים. אף אחד לא השפיע עלינו, בטח לא ריאל מדריד. החלטנו זאת בעצמנו, אם היינו חותמים על ההסכם היינו מייצרים לעצמנו עוד חוב. אם יבצעו שינויים בנוסחאות של ההסכם שיהיו לטעמנו, יהיה אפשר לדבר על הסכם״.

״אני לא כועס על מסי, אני מעריך אותו. כשזה לא יצא לפועל, יש אכזבה משתי הצדדים. אני יודע שהייתה לו תשוקה גדולה להשאר, אבל גם לחץ מהצד בגלל ההצעות שהיו להם״.

״הוא ביקש להחתים את רומרו? אני לא נכנס לפרטים, אני מעדיף לשמור על התדמית של מסי כמו שהיא״.

״הכל מצביע על כך שהיה להם (משפחת מסי) כבר הצעה מפאריס. כולנו ידענו שמדובר בהצעה גבוהה״.

“אני יודע שזאת תקווה שלי, אבל הייתה לי שאיפה עד הרגע האחרון שמסי יגיד שהוא מוכן לשחק בחינם והלה ליגה הייתה מאשרת את זה. אבל לא יכלנו לבקש משחקן ברמה של ליאו שישחק בחינם, בגלל שלדעתי כבר היו לו הצעות מפאריס על השולחן”.

״חשבתי (שישחק בחינם) בגלל שאני מכיר אותו. הוא הגיע לקבוצה הראשונה איתי, עזרתי למשפחה שלו. הוא ידע שכשנקם את המצב הכלכלי שלנו הוא יקבל הכל כמו שסוכם״.

״הייתי שמח לערוך אירוע הוקרה למסי. כולנו נהיה מאושרים. בזמן הנכון, ואם הם (משפחת מסי) ירצו. נעשה אירוע פרידה כמו שצריך. גם עם פאו גאסול צריך לעשות אירוע כמו שצריך. עוד לא דיברנו על להפריש את החולצה שלו״.

קאמפ נואו חדש:

״זה דבר חיוני להווה ולעתיד של המועדון, שיהיה לו איצטדיון, איזור, קמפוס שייצר הכנסות. אנחנו מדברים על פרויקט של 1.5 מיליארד יורו עם גולדמן זאקס שלא נצטרך להחזיר את התשלומים עד שהם יחלו לייצר כסף. הסוסיוס יהיו גאים בפרויקט הזה. בשביל להתחיל בפרויקט צריך אישור מחדש של הסוסיוס (בגלל הסכום הגבוה) ונוכל להתחיל בעבודות בקיץ הבא״.

״התוכנית המובילה היא לשפץ את איצטדיון יוהאן קרויף כדי שנוכל לשחק בו שנה אחת גג. נרחיב אותו ל-40-50 אלף צופים. המנויים יבינו את הסיטואציה ונעשה רוטציה ביניהם. הקאמפ נואו החדש יהיה פרויקט מאסיבי ונוצץ. אני מקבל צמרמורת מלחשוב עליו. תהיה לנו קומה שלישית חדשה והמכסה תעלה ל 110 אלף צופים. יהיו תאי VIP חדשים שייצרו הכנסות נוספות. גולדמן זאקס מלווים אותנו בצורה מצוינת, לא יהיה להם סיי בעניין, הכל יהיה בשליטה של בארסה. הם מבינים את הפילוסופיה שלנו״.

קומאן:

״ההחלטה היא שקומאן ממשיך. כשדברים הולכים לא טוב כולנו מאוכזבים, אבל אחרי שהקשבתי לאנשים שאני בוטח בהם, הגעתי למסקנה שצריך להעניק לו מרווח ביטחון ואמון כמו שעשינו לרייקארד. הוא קולה כמונו, הוא אוהב את בארסה והגיע למועדון במצב קשה. שאלתי אותו אם הוא בוטח בקבוצה והוא אמר ששכן, שהקבוצה תהיה יותר תחרותית עם קון ודמבלה אני שמח מההחלטה״.
״גורדי קרויף השפיע על ההחלטה להעניק אמון לקומאן״.
צ׳אבי:

״אנחנו מדברים בגלל שאנחנו חברים. אני מדבר גם עם פפ, אני אוהב להקשיב להם כי הם מבינים יותר ממני״.

הילדים:

״המטרה היא לחדש חוזים לכל השחקנים הצעירים שיש. פדרי יוכרז בשבוע הבא וגם הארכת החוזה של אנסו פאטי וגאבי מתקדמת היטב״.

סרג׳י רוברטו

״אנחנו בונים מחדש את החוזה שלו. המשכורת כבר הופחתה. יש עוד פרטים לסגור״.

דקו:

״הוא עובד עבור בארסה בשוק בפורטוגל ובברזיל״ (אנדרה קורי חדש?)

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023