לא נורא

בארסה הגדילה את הפער מאתלטיקו מדריד ל-9 (9.5) אחרי תיקו 2-2 מאכזב אצל ויאריאל. ראקיטיץ׳ וניימאר כבשו.

דיברתי על כך גם בסיקור הכתוב וגם בווידאו, שאני מקווה שמישהו פה קרא/צפה בו: קשה היה לי לראות את ויאריאל מפסידים שלושה משחקי ליגה רצופים. קשה לי לראות קבוצה מצוינת כמוה, שניצחה את המדרידאיות, שלא הפסידה בקלדרון, מפסידה בקלות גם לנו. ככה שמבחינת התוצאה, תיקו במדריגל זה לא דבר רע. בנוסף, אם כבר תיקו, אז במחזור בו אתלטיקו הפסידה וכך הפער גדל ל-9 נקודות, וכמובן, הזמן לא יכול להיות טוב יותר לאובדן נקודות; להערכתי, השחקנים יקחו לתשומת לבם את התיקו הזה לקראת המשחקים הקריטיים בליגה (ריאל מדריד וסוסיאדד) ובליגת האלופות.

 

עוד משהו שאפשר לשמוח ממנו בעקבות המשחק, זה העובדה שלואיס סוארס יהיה זמין לקלאסיקו. תיארתי לעצמי שאם הוא ישחק, אז הוא ייקח פחות סיכונים במאבקים, וכך היה. עדיין הוא נתן משחק לחימה לא קטן, הרבה יותר מרשים מרוב החלוצים באירופה. גם במשחק בו הוא לא מבקיע או מבשל, רואים איזה נכס אדיר הוא לקבוצה. רץ מצד לצד, מוביל כדור, משתחרר מלחץ, מתחבר עם הקשרים היטב, משגע את שחקני ההגנה.

 

מקודם התייחסתי לתוצאה, אך כמובן, לפי איך שהמשחק התפתח, התיקו הזה מאכזב. הובלנו 2-0 במחצית ובעטנו בדלי, ולא בפעם הראשונה העונה. סך הכול, הבקענו שני שערים מזליים ביותר – בלאגן ברחבה במצב נייח, פנדל שספק היה (תלוי אם אסנחו נגע קודם בכדור או בניימאר. קשה לי לקבוע מהשידורים החוזרים שראיתי). כך שלא הכי הגיע לנו להיות ביתרון הזה. במחצית השנייה השחקנים נכנעו ללחץ המאסיבי של ויאריאל, והכנסתו של מתייה לא תרמה לכך דבר: לואיס אנריקה שגה פה בענק עם החילופים. מתייה לא מתמודד טוב עם קבוצות לוחצות. הוא 10 רמות פחות טוב בכך מפיקה, ושחקני ויאריאל ידעו זאת. ועדיין, גם אחרי שאיבדנו את היתרון, הייתה לנו הזדמנות מעולה לחזור עם 3 נקודות, עם המצב המעולה של ניימאר שלא ברור איך הוא לא גלגל לפינה בקלילות. הטעם מר מאוד מאיך שהיתרון נאבד, אין ספק. אפילו יש תחושה קלה של מבוכה, אך כאמור בפסקה הפותחת, אני מנסה להסתכל על הצד החיובי מהמשחק ולהיות מסופק גם מתיקו מול קבוצה נהדרת כמו ויאריאל.

 

השיפוט היה מזעזע. צהוב על יד של פיקה שלא הייתה קיימת, התעלמות מיד מאוחר יותר. שלף צהובים בקלילות, איבד שליטה בתחילת המשחק מהר מדי, פנדל גבולי, שריקות ואי-שריקות לא ברורות לעבירות גם לנו וגם להם. כבר ראיתי את הצהוב ההזוי ללואיס סוארס מגיע, אך היה פה יותר שכל ממזל כי סוארס באמת נזהר.

 

יוצאים לפגרה בתקווה שאף שחקן לא ייפצע לנו ושכולם יגיעו עם מוטיבציית שיא למאני טיים. ויסקה בארסה!

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023