לואיס סוארס: ״ההנהלה היא זאת שסילקה אותי מהקבוצה

החלוץ האגדי שפך את הלב בראיון ל ESPN אורוגוואי:

“אני חושב שבהנהלה של ברצלונה רצו אותי בחוץ כדי להוציא אותי מהצד של מסי בסיפור, שהמטרה הייתה להרחיק אותי ממסי. אולי זה הפריע להם שיש לי קשר חזק איתו. אולי הם לא רצו שהוא יסתובב עם לואיס סוארס לעיתים כל כך קרובות. אבל אני לא מוצא שום סיבה שהם יחשבו שזה יכול היה לפגוע בקבוצה איכשהו…”


“כמובן שאני מתגעגע לליאו, אבל היום עם הטכנולוגיה, אנחנו מדברים בקביעות. אנחנו יודעים איזו חברות משמעותית יש לנו. אנחנו חולקים הרבה דברים בחיים, החל מלהגיע ביחד לאימונים בבוקר, ועד המאטה בערבים. הילדים שלנו חיים יחדיו ויש לנו קשר משפחתי חזק”.
“הייתי בברצלונה 6 שנים ותמיד אמרתי שהמועדון זקוק לחלוץ צעיר. אבל הם מעולם לא הביאו מישהו שיכול להתחרות איתי. לחלוצים תמיד יש רצף כזה או אחר ורגעים מסוימים. הדבר המינימלי שהגיע לי זה שלפני שגיליתי מההדלפות שלהם לתקשורת שהם לא רוצים אותי, שלפחות יתקשרו אליי לפני כן ויסבירו לי את הסיבות”.


“יש הרבה סתירות בברצלונה. הצעתי פתרונות אם הבעיה מבחינתם הייתה כלכלית. ואם זה היה עניין ספורטיבי הייתי מבין את זה, אבל אם זה באמת היה כך הם היו מתנהלים איתי אחרת. ההחלטה שלהם הייתה לא ברורה לי והם לא סיפקו תשובות. בסופו של דבר לא הבנתי את המעשים של ההנהלה”.

“לפני שנתיים, הם אמרו שהם חיפשו להביא שחקני התקפה אחרים במטרה לסלק אותי. זה כבר נושא שמתרחש במשך הרבה מאוד זמן איתם”.
“בשש שנותיי במועדון לרגע לא התעמתי או כל דבר אחר עם אף חבר לקבוצה, בשום צורה. שלא לדבר על מסי, שמעולם לא עשה דבר כזה”.
“הילדים שלי הרגישו בבית בברצלונה. הבן שלי אוהב את ברצלונה ומעריץ את ליאו, אז דמיינו איך זה הרגיש בשבילו. כשנאלצתי לספר להם שאני עוזב זה היה הרגע הקשה ביותר, גם בשבילם וגם בשביל אשתי. אבל הם קודם כל רצו לראות אותי שמח ולא ממורמר, הם לא רצו לגרום שאלך למקום אחר ואבכה. כרגע למרבה המזל הם מרגישים שמחים במדריד וזה מעניק לי הרבה רוגע ושקט נפשי”.


“מה שהם עשו לי כאב לי ולמשפחה שלי מאוד. הדרכים וההתנהלות היו לא נכונים. ברגע שהמאמן בא ואומר לי שהוא כבר לא צריך אותי בזמן שההנהלה כבר אמרה את זה לפני כן, זה מעלה ספקות ברורים. קומאן התקשר אליי להגיד לי שאני לא בתכניות בזמן שכבר 10 ימים לפני שהוא מונה ידעתי שזה מה שיקרה”.


“היו הרבה ספקות כאוויר ודברים לא ברורים, כי עדיין הייתי צריך להתאמן. אמרתי לליאו שאני יודע מה הם הולכים לעשות לי. באימונים הייתי שמח, אבל חזרתי הביתה עצוב ומדוכא”.


“לשחק בריאל מדריד? לא, לעזאזל… משוגע. החלום שלי היה לשחק בבארסה מאז שהייתי ילד”.
“לא אחגוג אם אכבוש שער נגד ברצלונה, אבל הייתי מצביע על נקודה מסוימת ביציעים”.


למה מסי רצה לעזוב את בארסה? “הרצון שלו לעזוב לא היה קשור אליי, זו לא הייתה מחווה בשבילי. הוא רצה ללכת והם היו מוכרחים לכבד את ההחלטה שלו לעזוב”.


“מתוך הכבוד שלי ליחסים עם ליאו, אני לא הולך להגיד על מה דיברנו באותו הזמן, אבל חווינו תקופה קשה ומסובכת. הוא רצה לעזוב והמועדון לא אפשר לו. ניסיתי לתמוך בו, לדאוג לו ולהסיח את דעתו מהבלאגן. המצלמות היו עליו, זה היה מורכב והייתי צריך לעזור לו”.

“ליאו מודע למי זו ברצלונה בשבילו. הוא נתן לה דברים שהמועדון מעולם לא דמיין שיוכלו לקרות. הוא צריך להישאר מספר 1, הטוב ביותר ולהיות שמח”.


“יכולה להיות אפשרות שמסי ישחק במועדון אחר, אבל אם הוא ירגיש בנוח, יחזור להיות שמח, והנהלה חדשה תגיע, הוא ירצה להמשיך במועדון שלו. כחבר אני אהיה מאושר אם הוא יהנה שם שוב, ואם זה צריך לקרות במועדון אחר, אז גם כן”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023