לואיס סוארס: ״רציתי שהילדים שלי יראו אותי עוזב בצורה מכובדת״

כמה דברים מעניינים מהראיון של הפיסטולרו ברדיו סרו:

“אחרי ההודעה של קומאן שלא בונים עליי, איפשרו לי לא להגיע לאימונים עד שאסדר את המצב, אבל בחרתי להמשיך להתאמן. ברתומאו? לא דיברתי איתו”.

“לא הופתעתי שברתומאו התפטר, היו לזה סיבות. דברים לא התנהלו כפי שהם צריכים להתנהל במועדון כמו ברצלונה”.

על מסי: “דיברנו היום, הוא היה מאושר מהניצחון בגרנאדה. ליאו ברמה אחת מעל כולם. ברור שאני מתגעגע אליו, זה מוזר להתכתב איתו רק בווטסאפ. אני זוכר שהגעתי והתחלנו לשתות מאטה ביחד, ומשם החברות נהייתה עמוקה יותר. הנשים שלנו הסתדרו וזה תרם הרבה”.

“העזיבה של בארסה הייתה קשה. היה גל של שמועות שרוצים להפרד ממני ואז המועדון אישר את זה, זה מה שכאב הכי הרבה. רציתי שהילדים שלי יראו אותי עוזב בצורה מכובדת”.

“יכלתי לעשות דווקא, להשאר עם החוזה שיש לי והאמנתי שאני יכול להילחם על מקום בהרכב. מצד שני ידעתי את מי יאשימו אם דברים ילכו בצורה רעה. פה היה צריך שינוי”.

“לא רק מסי לא הבין, רב אוהדי ברצלונה לא הבינו את ההחלטה של המועדון. הייתי במו”מ עם הרבה מועדונים. בסוף בחרתי את מה שהכי טוב לי ולמשפחה שלי”.

“הפתיע אותי לראות את החוזה של ליאו בפומבי. אני לא מבין את הרשעות של אנשים, מה שליאו תרם לבארסה לא תרם אף שחקן אחר”.

“אני גאה במה שעשיתי בברצלונה,אולי כמה אנשים שכחו את זה מהר מדי. לפני הפציעה בעונה שעברה הייתי עם 10 שערים ומצטיין דצמבר”.

“מסי יפרוש איפה שהוא ירצה לפרוש. זה יכול להיות בארגנטינה או בברצלונה או במקום אחר. לשחק ביחד שוב? אולי במשחק ידידות. לפני שנתיים כבר דיברנו על כך שיהיה קשה לפרוש בצורה שחלמנו עליה “.

“המשחק בברצלונה עם אתלטיקו? אני יכול לדמיין את זה. אני בטוח שאני וליאו נתווכח, בתוך המגרש אנחנו יריבים”.

שי

חי ונושם בלאוגרנה מאז 1991. הקים את ״בארסה מאניה״ כפרויקט צד בתיכון, והשאר היסטוריה.

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023