ליגת האלופות לנוער: ניצחון על סלטיק

קבוצת הנוער שלנו עם פתיחה מוצלחת בליגת האלופות לנוער אחרי 2-1 על סלטיק. אחרי שבשנתיים האחרונות הודחה על ידי אנדרלכט ברבע הגמר ובשמינית הגמר, השנה החניכים של גאברי ינסו ללכת עד הסוף בתקווה לשחזר את ההצלחה מהטורניר הראשון של ליגת האלופות לנוער, שהסתיים בזכייה עם הצגות של מוניר אל חדאדי ואדאמה טראורה. בבית הנוכחי של בארסה הקרב על המקום הראשון יהיה ככל הנראה עם מנצ’סטר סיטי, שהביסה אמש את גלאדבך 4-1.

 

מהלך המשחק:

כבר בפתיחה היה אפשר לראות מי הקבוצה הטובה יותר. תוך שתי דקות דני מורר הרים כדור למרכז הרחבה, הכדור הגיע לסונג וו לי שהוריד אותו לקרלס פרס, פרס בעט חזק לפינה כשהשוער עוד מצליח לגעת בקצות האצבעות, אבל הכדור הולך פנימה וזה 1-0 לבארסה. פרס, שידוע על רגל השמאל החזקה שלו ומכונה “רובן של הלה מאסיה”, מתחרה השנה על צד ימין עם ג’ורדי מבולה המוכשר, שעלה השנה מנוער ב’. כרגע פרס מקבל יותר קרדיט והוא מחזיר לגאברי, ובגדול.

בהמשך, בארסה המשיכה לשלוט במשחק, כשקוקו וסונג וו לי היו פעילים מאוד בצד שמאל, מונצ’ו וקוייאדו, שהרשים מאוד, שלטו יחד עם בוסקטס במרכז השדה. בדקה ה-40 סונג וו לי כבש שער נהדר מחוץ לרחבה, אבל השופט פסל אותו בטענה של עבירה של גילמנוט. לי היה מאוד רגוע במשחק שלו, אבל מצד שני מאוד נמרץ כהרגלו. ז’וזפ קאפדווילה, אחד הכתבים הכי מוכרים בכל הקשור ללה מאסיה, מפרגן לגאברי על העבודה עם לי, על כך שהוא נותן לו המון טיפים ומקדם אותו.

במחצית השניה בארסה כהרגלה שלטה במשחק בלי התנגדות מצדה של סלטיק, אבל מצד שני גם לא הגיעה ליותר מדי הזדמנויות. בדקה ה-60 ג’רמי גילמנוט, החלוץ השוויצרי שהגיע כרכש בעל פוטנציאל לקבוצת הנוער, ניצל טעות של מגן סלטיק שמסר אחורה אל ההגנה, גילמנוט הגיע לכדור לפני הבלם של סלטיק, מצא את עצמו באחד על אחד מול השוער וגילגל את הכדור פנימה, 2-0 בארסה. גילמנוט כבש רק יומיים קודם לכן בבכורה שלו בבארסה ב’, עקב מצוקת החלוצים של גרארד לופס, ועכשיו הוא עם גול ראשון גם בקבוצת הנוער.

סלטיק עוד הספיקה לצמק את התוצאה ולחצה מעט לקראת הסיום. אף על פי שקוקו איבד קצת ריכוז, קו ההגנה שלנו עמד כמו שצריך בהנהגתו של הקפטן מונטס, שנלחם על כל כדור עם המון מוטיבציה והצליח יחד עם עבודה נהדרת של כל הקבוצה לשמור על התוצאה. 3 נקודות חשובות במאבק מול סיטי.

ההרכב שפתח:

ז’וזפ מרטינס
קוקו, ריי, מונטס, מורר
מונצ’ו (דני גארסיה 60′), בוסקטס, קוייאדו
לי, גילמנוט(טור 86′), פרס (מבולה 75′).

480 צופים במיני אסטדי

מאיר מאיר

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023