מרכבה סימן 4

עם כל הפציעות, בארסה חזרה בסטייל מפגרת הנבחרות המקוללת עם גוליאדה של ארבעה שערים לרשתה של גרנאדה.מעט מאוד פעמים בארסה חוזרת כמו שצריך מפגרת הנבחרות בשנים האחרונות, והיום לשם שינוי זה היה קצת יותר טוב מהממוצע. עם כל הפציעות, החיסורים ובסה”כ יומיים אימון, אפשר להיות שבעי רצון ממה שראינו היום בקאמפ נואו ב 3/4 תכולה, וקור עז בעיר.

 

אפשר להיות מרוצים מכמה דברים: אינייסטה, במיוחד במחצית הראשונה, לקח דברים עליו ושב לרחף באגף שמאל, עם שיתוף פעולה לא רע בכלל עם ניימאר. ססק, בתפקיד צ’אבי הפעם, הניע היטב את הכדור מצד לצד. אלכסיס, במיוחד במחצית הראשונה, פרח, עשה לחץ ורץ יותר מכולם בשלישיה הקדמית.

 

מאחור, עוד משחק נאה של מארק ברטרה. 7 מ 7 תיקולים מוצלחים, 4 חטיפות, 0 איבודים. פינטו עם צמד הצלות חביב ונס אחד מהמשקוף שלו (גם חלק מהעניין).

 

ניימאר, אחרי שבוע בילויים במיאמי עם הסלסאו, דעך מאוד ככל שחלפו הדקות (חרף הבישול) והחילוף שלו עם מחשבה על אייאקס היה צריך להתבצע קודם לכן.

 

זה לא היה משחק קלאסי של בארסה, 53 אחזקת כדור במחצית ו 553 מסירות בסה”כ (הנתון הנמוך ביותר השנה), 2 פנדלים, 2 מתפרצות, יש איזו יריבה בלבן שעושה את זה כמעט כל משחק 🙂

 

הלאה לאייאקס.

 

הטוב: עוד שבוע בפסגה.

 

הרע: עוד שבוע עם אוחנה.

 

המכוער: “אם אתה מתאמן טוב, אתה לא נפצע”. אז זהו, שלא…

 

ססק ובוסקטס כיסו היום הכי הרבה שטח:

 

 

ססק בתפקיד צ׳אבי:

 

 

ניימאר כפאלסו 9.

 

 

ובסך הכל:

 

סשה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023