Featured Video Play Icon

סערת ויטור רוקה בברצלונה: חלק 1

מתייחסים לזה בגלל שהצפתם את האינבוקס שלנו בשאלות.

סערת ויטור רוקה 🌪️

הכל החל אתמול בערב, עם הדלפה של הסוכן אנדרה קורי לעיתונאי החצר שלו רוז׳ר טורייו במונדו דפורטיבו: ״הסביבה של רוקה פגועה מהיחס של צ׳אבי, הם לא ציפו לכזאת קרירות וכזאת כמות מועטת של דקות ב-4 וחצי חודשים של משחק. צ׳אבי בקושי מדבר איתו״.

בבארסה הגיבו: ״זה לא נכון. צ׳אבי מדבר עם ויטור רוקה והכינו לו תוכנית מפורטת על הדברים שהוא צריך לעבוד עליהם קשה כדי לשחק בברצלונה״. הם גם חצי עקצו את ההופעה האחרונה של רוקה בהרכב במשחק אצל קאדיס (לפני שבועיים וחצי) בו הוא פתח בהרכב ונראה רע מאוד.

בתגובה לתגובה, אנדרה קורי עלה לראיון ברדיו RAC1 והתפוצץ מכעס עם הציטוט שיש בתמונה המצורפת.

עוד הוא אמר: ״הוא צריך לקבל עוד דקות ואף אחד לא מבין למה הוא לא מקבל. זה לא המצב האידיאלי. ברור שרוקה צריך לעבוד בשביל דקות אבל היו הרבה משחקים בהם בארסה הייתה צריכה שער והוא לא היה אופציה. הוא חזק מנטלית, זה לא יכניע אותו״.

״אתם בתקשורת מפעילים עליו הרבה לחץ, מספרים על המספרים הרעים שלו ומוסיפים שקרים, זה גם לא עוזר. אתם צריכים להסתכל על ויניסיוס, שלקח לו שנתיים וחצי מאז שהגיע מברזיל כדי להפוך לכוכב. כאן בחודשיים בברצלונה כבר הרגו אותו ולא רוצים לעזור״.

״השאלה לא על הפרק, היא רק יכולה לפגוע בו (רש״י – ובכיס שלך), על זה כבר דיברתי עם דקו. אם ויטור יעזוב, זה יהיה רק במכירה, יש הרבה קבוצות שרוצות אותו, שמוכנות גם להכפיל את השכר שלו. אם הוא לא יקבל דקות כאן, נשב עם הנשיא ודקו ונקבל החלטה שטובה לכולם״.

״צ׳אבי העניק הזדמנויות ללאמין, פרמין וקובארסי, אבל את רוקה הוא לא סופר״.

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023