עדכון: הפעולות של ברצלונה בנוגע למתקפת הטרור על ישראל ב-7 באוקטובר

מה קורה עם ההתייחסות של ברצלונה למתקפת הטרור שחווינו ב-7 באוקטובר?

היום (שישי) ב 14:00 התקיימה שיחה ביננו לדרגים בכירים במועדון הכדורגל ברצלונה. הנשיא לאפורטה גינה שוב את מתקפת הטרור והביע תנחומים למשפחות הקורבנות.

הנשיא לאפורטה ביקש מאיתנו להעביר אליו את פרטי המשפחות השכולות של האוהדים שאיבדו את חייהם במתקפת הטרור הרצחנית, על מנת לכתוב להן מכתב אישי של הזדהות וצער בכאבן (אנחנו ניצור קשר עם כל משפחה).

במקביל, מועדון הכדורגל ברצלונה ימשיך לפעול להחזרת הכסף לרבבות האוהדים הישראלים שאינם יכולים לטוס בגלל המלחמה והאנשים במועדון חזרו על רצונם לסייע בעידוד התושבים בדרום שנפגעו במתקפת הטרור דרך ציוד של בארסה ואירוח שלהם בברצלונה.

_________________________________________

עד כאן להודעה הרשמית.

בנימה אישית, יש לנו תחושה מעורבת של הצלחה וכישלון שלנו. קיבלנו התייחסות מהמועדון שמודע לטרגדיה ונוקט בפעולות שהן לחלוטין יותר טובות מהשתיקה של רב מועדוני הכדורגל באירופה. אנחנו גם מבינים לצערנו שיש כוחות גדולים יותר ממועדון אוהדים קטן בישראל, כוחות אינטרסנטים והרבה מאוד כסף שכובל את הידיים של המועדון במעשים הפומביים שלו שאולי נוכל להרחיב עליהם בעתיד.

אנחנו מצטערים שלא הצלחנו להזיז את הסלע הכבד הזה 😔

נמשיך לעקוב ולעדכן בהתפתחויות, יש עוד כמה דברים על הפרק עם גורמים במועדון בשביל לעודד את הגיבורים המקומיים שלנו בישראל. פרטים בקרוב מאוד.

שבת שלום וסופ״ש שקט ככל האפשר. שמרו על עצמכם 💙🇮🇱❤️

מערכת בארסה מאניה

החדשות הכי חמות בטלגרם שלנו

חולצות ברצלונה ב-80 שקל? המדריך המלא לרכישה

מדריך קניית חולצות ברצלונה 2023